Προωθητικές Ενέργειες φαρμακείου

188Slider

Το Pharmacy2020, στο πλαίσιο της συνεχούς οργάνωσης των πωλήσεων ενός φαρμακείου, αναλαμβάνει την οργάνωση & παρακολούθηση της κάθε είδους προωθητικής ενέργειας.

Πώς γίνεται λοιπόν με εξατομικευμένη προσέγγιση:

  • Δημιουργία κεντρικής ιδέας & γραφιστικών ενέργειας
  • Εκπαίδευση προσωπικού για την επικοινωνία της ενέργειας
  • Επικοινωνία με εμπορικούς οίκους
  • Τοποθέτηση & σήμανση προϊόντων (Visual Merchandising)
  • Conceptual βιτρίνας ή display
  • Εντυποδιανομή
  • Δειγματοδιανομή
  • Ηλεκτρονική Επικοινωνία μέσω Email & SMS
  • Facebook Management
  • Εύρεση υποστηρικτικού προσωπικού για εξειδικευμένες παροχές
  • Επιτόπια παρατήρηση εργασίας & απομακρυσμένη υποστήριξη
  • Αποτίμηση παραγόμενων δεδομένων ενέργειας με το πέρας αυτής.

Η κάθε προωθητική ενέργεια, στόχο έχει την:

  • Επιβράβευση του υφιστάμενου πελατειακού κοινού
  • Ανάπτυξη πελατολογίου οίκου ή κατηγορίας
  • Καταγραφή ειδικών χαρακτηριστικών πελατείας
  • Βελτίωση της κοινωνικής αναγνωρισιμότητας

Επικοινωνήστε μαζί μας να προσεγγίσουμε από κοινού την έννοια της προώθησης με πλέον αποτελεσματικό τρόπο, επιτυγχάνοντας την επικοινωνίας σας πιο πελατοκεντρική, κατανοητή & ελκυστική.

Δείτε έργα Ενεργειών Αναγνωρισιμότητας, εδώ.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Διαβάστε σχετικά

Ιδιωτική Ηλεκτρονική Υπηρεσία Αγορών

Η διαδικτυακή επικοινωνία & το ηλεκτρονικό εμπόριο έχουν πλέον γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικότητας του Φαρμακείου. Ο πρωταρχικός σκοπός του ...
Διαβάστε περισσότερα

Σύστημα Επιβράβευσης Πελατείας

Το Pharmacy2020 αναλαμβάνει τον στρατηγικό σχεδιασμό του συστήματος επιβράβευσης πελατείας του φαρμακείου σας, την οργάνωση της εφαρμογής του στην καθημερινή ...
Διαβάστε περισσότερα

Online & Web Έργα

Το Pharmacy2020 σχεδιάζει δημιουργικά, κατασκευάζει & διαχειρίζεται, τα μέσα που προβάλλουν την ηλεκτρονική σας παρουσία στο διαδίκτυο. Παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ...
Διαβάστε περισσότερα

Με μία ματιά. Συνεργασία με το Pharmacy2020

Το Pharmacy2020, με σκοπό τον εμπορικό εκσυγχρονισμό του φαρμακείου, παρέχει ένα πλήθος υπηρεσιών επιχειρησιακής οργάνωσης (ως σύμβουλοι) και προώθησης (ως ...
Διαβάστε περισσότερα

5 + 1 τρόποι για να προβάλετε το φαρμακείο σας

Όλοι αναζητούμε προβολή και έκθεση στην καλώς εννοούμενη δημοσιότητα. Ορίστε, λοιπόν, μερικοί τρόποι προβολής φαρμακείου: Χτίστε σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης ...
Διαβάστε περισσότερα

Ηλεκτρονικό φαρμακείο: Θα το τολμήσετε ή θα το ξανατολμήσετε;

Φυσικό ή ηλεκτρονικό φαρμακείο; Ή μήπως φυσικό φαρμακείο και ηλεκτρονικό; Το Pharmacy2020 πρεσβεύει πως το e-φαρμακείο μπορεί να λειτουργήσει παράλληλα ...
Διαβάστε περισσότερα

Προωθητικές Ενέργειες φαρμακείου

Το Pharmacy2020, στο πλαίσιο της συνεχούς οργάνωσης των πωλήσεων ενός φαρμακείου, αναλαμβάνει την οργάνωση & παρακολούθηση της κάθε είδους προωθητικής ...
Διαβάστε περισσότερα

Παίξε δυνατά με τα Δικά σου προϊόντα!

Πολλοί φαρμακοποιοί προσπαθούν να βρουν τρόπους για να αυξήσουν κύκλο εργασιών και κέρδη, αλλά πιθανότατα δεν ξέρουν προς τα πού ...
Διαβάστε περισσότερα

Πόσο πουλάει το χρώμα;

Αναρωτηθήκατε γιατί και πώς επιλέξατε το χρώμα του αυτοκινήτου σας; Με ποιο κριτήριο θα καταλήξετε στο χρώμα του λογοτύπου και ...
Διαβάστε περισσότερα

Σχεδιασμός Custom Επίπλωσης Φαρμακείου

Πόσο σημαντικός είναι ο σωστός εξοπλισμός του φαρμακείου σας; Πόσο μπορεί να επηρεάσει την εικόνα που εκπέμπει και, εν τέλει, ...
Διαβάστε περισσότερα

Κατηγοριοποίηση προϊόντων & εκπαίδευση προσωπικού

Η “μελέτη κατηγοριοποίησης προϊοντικού μείγματος” αποτελεί μια πολύτιμη λύση για το φαρμακείο, που αποσκοπεί στο να παρουσιάσει τα προϊόντα του ...
Διαβάστε περισσότερα

Εμπορική Αρχιτεκτονική & Conceptual Design

Το σύγχρονο φαρμακείο έχει μετεξελιχθεί σε έναν χώρο τον οποίο ο καταναλωτής επισκέπτεται όχι μόνο για λόγους υγείας, αλλά και ...
Διαβάστε περισσότερα

Στατιστική Δεδομένων, Μετρήσεις & Αποφάσεις

Όλοι μας στο τέλος της ημέρας κάνουμε μια αναδρομή στο πώς ενεργήσαμε και τι αποκομίσαμε. Έναν απολογισμό της διαδικασίας που ...
Διαβάστε περισσότερα

Active Marketing Plan για το Φαρμακείο

Αναμφισβήτητα η εξατομικευμένη επικοινωνία & η προώθηση του φαρμακείου είναι σημαντική και ο πλέον ενδεδειγμένος τρόπος για την βελτιστοποίηση του ...
Διαβάστε περισσότερα

Στρατηγική, Φιλοσοφία & Εξατομίκευση

Το φαρμακείο σήμερα αντιμετωπίζει ένα σύνολο από πολύπλοκους παράγοντες που επιβάλλουν την ύπαρξη συγκεκριμένης στρατηγικής & φιλοσοφίας. Πρόταση του Pharmacy2020 ...
Διαβάστε περισσότερα
Pharmacy2020, Pharmacy 2020, Εταιρική Ταυτότητα Φαρμακείου, Λογότυπο, Σήμανση, Etairiki Taytotita Farmakeioy, Logoytypo, Simansi

Εταιρική Ταυτότητα | Η «Προσωπικότητα» του Ελληνικού Φαρμακείου

Όλα ξεκινούν από ένα «ερέθισμα». Η μελέτη της ψυχολογικής πτυχής της επικοινωνίας είναι αναγκαία. Προσδιορίζει σκέψεις, συναισθήματα, εικόνες, εμπειρίες, πεποιθήσεις, στάσεις… Τα βασικά στοιχεία ...
Διαβάστε περισσότερα

Διακόσμηση Χώρου & Visual Displays

Παρά τις επιταγές της φυσικής εξέλιξης της εμπορικής προσέλκυσης, η διακόσμηση του καταστήματος αποτελεί το φυσιολογικό διάμεσο μεταξύ των παρεχόμενων ...
Διαβάστε περισσότερα

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Marketing & Προώθησης (ren -Εφαρμοσμένο Marketing), Αρθρογραφία- Εφαρμοσμένο Marketing, Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Επιβράβευση Πελατείας, Ολιστική Προσέγγιση, Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Προώθηση Φαρμακείου, Υπηρεσίες Pharmacy2020, Φιλοσοφία Pharmacy2020.