Being creative: Από τη σύλληψη στην υλοποίηση

slider

Το δημιουργικό τμήμα του Pharmacy2020 αποτελεί τον εκτελεστικό του βραχίονα και από την πρώτη στιγμή ευθυγραμμίστηκε με τους άξονες και τη φιλοσοφία της εταιρείας: εξατομικευμένη προσέγγιση, tailor-made υπηρεσίες, πρωτοποριακές ιδέες. Στο πλαίσιο αυτό, δημιουργεί και υλοποιεί προτάσεις μοναδικές, προτάσεις που “κουμπώνουν” σε κάθε φαρμακείο ξεχωριστά, του δίνουν ξεχωριστή οντότητα και του προσφέρουν διακριτή ταυτότητα που το διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό.

Ξεκινώντας από τον σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας, η δημιουργική ομάδα του Pharmacy2020 ακτινογραφεί τον μοναδικό χαρακτήρα κάθε φαρμακοποιού για να καταλήξει σε συγκεκριμένες λογοτυπικές προτάσεις που απεικονίζουν τη δυναμική του φαρμακείου και την ψυχοσύνθεση του ιδιοκτήτη του. Στην ίδια λογική κινούνται τα αναλώσιμα και οι εικαστικές προτάσεις για το “μπραντάρισμα” του φαρμακείου εσωτερικά και εξωτερικά.

Στο δημιουργικό τμήμα πιστώνεται και το εικαστικό των προϊοντικών κατηγοριών (συμπληρώματα διατροφής, παιδικές τροφές, καλλυντικά κλπ.) και η επιμέλεια της κατασκευής ειδικών εντύπων, μέσω των οποίων ο φαρμακοποιός απευθύνεται στο κοινό και επικοινωνεί μαζί του με τρόπο απλό και κατανοητό για θέματα υγείας που απασχολούν τον καθένα μας.

Ειδικές συσκευασίες δώρων, ξύλινες δημιουργίες και υφασμάτινες κατασκευές, δίνουν στο φαρμακείο ξεχωριστή οντότητα και κάνουν πράξη την προσωποποιημένη προσέγγιση με το κοινό.

Απόλυτη καινοτομία της δημιουργικής ομάδας του Pharmacy2020 είναι ο μετασχηματισμός της βιτρίνας του φαρμακείου. Ανεκμετάλλευτη, παραμελημένη και υποτιμημένη στη συνείδηση φαρμακοποιών και κοινού, το Creative του Pharmacy2020 κατάφερε να αναδείξει τη βιτρίνα σε πρωταρχικό μέσον επικοινωνίας και προβολής, μέσον που “μιλάει” απευθείας με τον καταναλωτή και τονώνει τις πωλήσεις και τον εμπορικό χαρακτήρα του φαρμακείου.

Και επειδή δεν νοείται δημιουργία και επικοινωνία χωρίς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

η δημιουργική και digital ομάδα του Pharmacy2020 αναλαμβάνει τη δημιουργία και διαχείριση της σελίδας του φαρμακείου στο Facebook. Φροντίζοντας την αύξηση της συμμετοχής και του engagement μέσα από διαγωνισμούς, κουίζ κλπ., η σελίδα του φαρμακείου στο Facebook μεταμορφώνεται σε πραγματική πύλη επικοινωνίας, ενημέρωσης και διασκέδασης!

Τελεία είναι δύσκολο να μπει σ’ αυτό το κείμενο. Κι αυτό γιατί οι δυνατότητες της δημιουργικής ομάδας του Pharmacy2020 δεν μπαίνουν σε πλαίσια. Πολύ απλά, the sky is the limit!

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Case Studies Creative, Ph2020 on Duty (delete), Ατμόσφαιρα Φαρμακείου, Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Επικοινωνία Φαρμακείου, Έργα (rename- Case Studies), Νέα Pharmacy2020, Προώθηση Φαρμακείου, Φιλοσοφία Pharmacy2020.