9ήμερο αφιερωμένο στο Διαβήτη, στο φαρμακείο Χ. Ιακωβίδου

01_Slider

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Υγείας στις 7 Απριλίου, που ήταν αφιερωμένη στο Διαβήτη, σχεδιάστηκε μια ολόκληρη ενέργεια γύρω από το σημαντικό αυτό θέμα υγείας στο φαρμακείο της κας Χριστίνας Ιακωβίδου. Η φαρμακοποιός, ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη σε θέματα υγείας, αγκάλιασε και υποστήριξε μία σειρά από δράσεις, με στόχο την όσο το δυνατόν καλύτερη ενημέρωση του κοινού της και με απώτερο σκοπό την καλύτερη αντιμετώπιση και διαχείριση μιας τυχόν διαβητικής κατάστασης.

Επιμέρους ενέργειες μέσα στο χώρο
– 11 Απριλίου η ημέρα ήταν αφιερωμένη στις δωρεάν μετρήσεις σακχάρου με παρουσία αντιπροσώπου από την ΑSCENSIA.
– 11-12 Απριλίου έγινε εκτενής ενημέρωση σχετικά με τα διαβητικά προϊόντα που διαθέτει η GEHWOL μέσω παρουσίας αντιπροσώπου της.
– 12 Απριλίου, ημέρα ενημέρωσης από την AMBITAS. Με παρουσία νοσηλευτή πραγματοποιήθηκαν δωρεάν συνεδρίες σε 3άδες group διαβητικών, έγινε διάθεση έντυπου ενημερωτικού υλικού τους και δείγματα των προϊόντων τους.
Το φυσικό περιβάλλον του φαρμακείου προσαρμόστηκε αντίστοιχα με τις κατάλληλες τοποθετήσεις προϊόντων, εσωτερικές έντυπες και ψηφιακές σημάνσεις, ενώ όλο το προσωπικό του φαρμακείου, σύσσωμο, συμμετείχε στην ενημέρωση και εξυπηρέτηση του κοινού, το οποίο ανταποκρίθηκε με ιδιαίτερο ενδαφέρον.
 02_Slider
Το ξεχωριστό μέλημα της κας Ιακωβίδου να ενημερώσει και να υποστηρίξει το λειτούργημά της στο χώρο της Υγείας, εκφράστηκε και μέσα από την δημιουργία ενός ενημερωτικού εντύπου που διέθεσε – και συνεχίζει να διαθέτει – δωρεάν μέσα από το χώρο του φαρμακείου. «Διαβήτης: όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε»: Ενημέρωση για το τι είναι ο διαβήτης και ποια τα συμπτώματά του, συμβουλές για μια ενδεδειγμένη διατροφή, μικρά μυστικά και tips, συνθέτουν το μικρό αυτό οδηγό  στην ενημέρωση για το Διαβήτη.

Υποστηρικτικές ενέργειες
– Καθημερινή επικοινωνία μέσω Facebook κατά την διάρκεια του 9ημέρου, υποστηρικτικά των δρώμενων στο χώρο του φαρμακείου, αλλά και ενημερωτικά για την κατάσταση υγείας που λέγεται ΔΙΑΒΗΤΗΣ.
– Αποστολή e-mail Newsletter στο κοινό του φαρμακείου, καθώς και αποστολή προσκλητήριου sms σε στοχευμένο κοινό.
03_Slider

 Οι προσεκτικά σχεδιασμένες ενέργειες φαίνεται πως βρήκαν το στόχο τους, σε ένα κοινό που ικανοποίησε την ανάγκη του για ενημέρωση, που ανακουφίστηκε γιατί ξεκαθάρισε κάποιες ασάφειες, αποτελώντας προοίμιο για μελλοντικές παρόμοιες ενέργειες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Ph2020 on Duty (delete), Ατμόσφαιρα Φαρμακείου, Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Έργα (rename- Case Studies), Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Προώθηση Φαρμακείου.