Concept Βιτρίνας | To Φαρμακείο «δίπλα» στα μείζονα κοινωνικά θέματα!

Σε προηγούμενο άρθρο μας, περιγράφοντας την παρεχόμενη υπηρεσία σχεδιασμού και παραγωγής καινοτόμων θεματικών βιτρίνας για το ελληνικό φαρμακείο, είχαμε χαρακτηριστικά αναφέρει πως η βιτρίνα αποτελεί, εκτός άλλων, και «…το φυσιολογικό διάμεσο μεταξύ της φαντασίας του καταστήματος και της πραγματικότητας του δρόμου».

Η δημιουργική ομάδα του Pharmacy2020 παρέδωσε το ανατρεπτικό conceptual βιτρίνας στο φαρμακείο του κ. Παναγιώτη Δημητρόπουλου στην Καλαμάτα, στο πλαίσιο της φθινοπωρινής του επικοινωνίας.

Το θεματικό βασίστηκε σε 3 από τα μείζονα κοινωνικά θέματα που απασχολούν όλους μας ως μέρος του κοινωνικού συνόλου, τη «Βία κατά των Γυναικών», το «Bullying» και την «Κατάθλιψη».

Ας οδηγήσουμε λοιπόν το ελληνικό φαρμακείο σε εκείνο το εξελικτικό στάδιο που θα καλυτερεύσει την ψυχολογία του καταναλωτή, κάνοντας χρήση της τέχνης, της φαντασίας, του συμβολισμού και της καινοτομίας.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Ατμόσφαιρα Φαρμακείου, Έργα (rename- Case Studies), Προώθηση Φαρμακείου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *