Οργανώνω τους πελάτες μου | Συμπληρώματα Διατροφής & Αθλητισμός

191_slider

Γιατί να σχεδιάσω μία μόνιμη εταιρική ενέργεια για να φιλτράρω το πελατολόγιό μου?

Έχω την αίσθηση ότι εμπορική ανάγκη μου είναι να αναπτύξω μία νέα κατηγορία προϊόντων, αλλά δεν μπορώ να κάνω προβλέψεις πωλήσεων ή δεν γνωρίζω εάν έχω ικανοποιητικό όγκο πελατείας που θα με στηρίξει?

Στα παραπάνω ερωτήματα, απάντησε το Pharmacy2020 στο φαρμακείο Π. Δημητρόπουλος στην Καλαμάτα, όπου ανάγκη της επιχείρησης είναι να αναπτύξει σημαντικά μία νέα υποκατηγορία των Συμπληρωμάτων Διατροφής, και συγκεκριμένα αυτής που απευθύνεται στους αθλούμενους της πόλεως.


Έτσι λοιπόν σχεδίασε την μόνιμη ενέργεια:

Συμπληρώματα Διατροφής & Αθλητισμός

«Νοίωσε πιο δυνατός»

Η ενέργεια τρέχει μόνιμα στο φαρμακείο, στο πλαίσιο της οποίας διοργανώνονται περιστασιακά εκπτωτικά 5ήμερα στοχευμένα στο συγκεκριμένο κοινό.

Σχεδιάζονται ανατρεπτικές καλλιτεχνικές βιτρίνες που παρουσιάζουν αθλήματα όπως η ποδηλασία, ο μαραθώνιος δρόμος, η κολύμβηση, καθώς και πολλές άλλες υπό-ενέργειες.

Ο απώτερος σκοπός της μόνιμης αυτής ενέργειας, πέραν της εκπτωτικής επιβράβευσης του στοχευμένου κοινού και της αποτελεσματικής πληροφόρησης για τα κατάλληλα για αθλούμενους συμπληρώματα διατροφής, είναι κυρίως η άμεση καταγραφή του σχετικού πελατολογίου, προκειμένου τη νέα πιο αποτελεσματική προώθηση σε δεύτερο χρόνο.


-Τέλος, υποστηρίζοντας την προσέγγιση που ακολουθεί το Pharmacy2020 επί της συγκεκριμένης ανάγκης του πελάτη μας, θα θέλαμε να τονίσουμε πως η διαδικασία ανάπτυξης μιας προϊοντικής κατηγορίας.

Iδανικά θα πρέπει να ξεκινάει με μία σχετική έρευνα αγοράς, του καταναλωτικού της κοινού, καθώς και της επιπέδου επιμόρφωσης του προσωπικού του φαρμακείου, χωρίς να αποκλείει σταδιακή ανάπτυξη της τοποθέτησης των σχετικών προϊόντων.

Εν κατακλείδι λοιπόν, το Pharmacy2020 σας συστήνει την οργάνωση ενεργειών Marketing προκειμένου να μελετήσετε την βιωσιμότητα της ανάπτυξης μίας νέας προϊοντικής ύλης, όπου εκτός αυτής σίγουρα κατά την διάρκεια εφαρμογής της ενέργειας θα έχετε συνεχώς ένα “story to tell”…

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Ατμόσφαιρα Φαρμακείου, Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Έργα (rename- Case Studies), Προώθηση Φαρμακείου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *