5 Μοναδικές Ενέργειες Ομορφιάς | Φαρμακείο Π. Δημητρόπουλος

Το Pharmacy2020 παρουσιάζει τις προωθητικές καμπάνιες των οίκων καλλυντικών, όπως ολοκλήρωσε με επιτυχία για λογαριασμό του φαρμακείου Π. Δημητρόπουλος, στο πλαίσιο εφαρμογής του πλάνου marketing για το ημερολογιακό έτος 2014.

Συνολικά σχεδιάστηκαν, εμπορικά & γραφιστικά, 5 καμπάνιες προκειμένου την προώθηση των καλλυντικών προϊόντων των οίκων Caudalie, Apivita, Korres, Korff & Frezyderm.

Η κάθε καμπάνια, επαναλήφθηκε 2 έως 3 φορές (από 3ημέρες η κάθε μία) κατά την διάρκεια όλου του ημερολογιακού έτους, όπου το σχετικό δημιουργικό και η εμπορική πολιτική της κάθε μίας επικοινωνήθηκαν μέσω της βιτρίνας του φαρμακείου, της εσωτερικής τοποθέτησης και σήμανσης (με ενέργειες Visual Merchandising), της σελίδας του Facebook του φαρμακείου, της στοχευμένης αποστολής email newsletter στο πελατολόγιο του φαρμακείου, καθώς και μέσω της αποστολής στοχευμένων SMS σε επιλεγμένους παραλήπτες.

Αξιοσημείωτο να αναφερθεί, πως η εκπτωτική πολιτική της κάθε καμπάνιας είχε οργανωθεί με τρόπο ώστε να υπερσυνδέεται με το σύστημα επιβράβευσης πελατείας του φαρμακείου (κάρτα πελάτη), προκειμένου η σχετική έκπτωση για κάθε προϊόν να επιμερίζεται τόσο σε έκπτωση επί της αξίας λιανικής, όσο και περαιτέρω σε συλλογή πόντων.

Κατά την διάρκεια της κάθε ενέργειας η εμπορική προώθηση υποστηριζόταν από την δωρεάν παροχή υπηρεσιών αισθητικής, είτε από το προσωπικό του φαρμακείου είτε με την υποστήριξη της εκάστοτε εταιρίας.

Τα αποτελέσματα των συγκεκριμένων ενεργειών, δεν συνετέλεσαν μόνο στην αύξηση των πωλήσεων ανά οίκο, συγκριτικά με προηγούμενες περιόδους, αλλά σημαντικότερα καταγράφηκε ονομαστικά το πιστό και νέο πελατολόγιο ανά οίκο που προσήλθε, κάτι το οποίο αποτελεί η ιδανική πληροφορία για την βελτιστοποίηση των επερχόμενων ενεργειών, καθώς και των προβλέψεων των πωλήσεων ανά οίκο ή κατηγορία.

-Τέλος, υποστηρίζοντας την εν λόγω προσέγγιση μας στο φαρμακείο του κου Δημητρόπουλου, θα θέλαμε να τονίσουμε πως στο οποιοδήποτε φαρμακείο, όπως και κάθε κατάστημα λιανικής πώλησης που δεν έχει μόνιμο «εκπτωτικό» χαρακτήρα, θεωρείται απαγορευτική η συνεχής «ακραία» εκπτωτική πολιτική.

Ο αριθμός των περιόδων εκπτώσεων κατά την διάρκεια ενός ημερολογιακού έτους,  θα πρέπει να τοποθετείται στο πλάνο/ημερολόγιο των ενεργειών προώθησης των πωλήσεων (διάβασε σχετικά), όπου ο αριθμός των συνολικών εκπτωτικών ημερών (αφορά όλες τις κατηγορίες) δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το 1/3 των συνολικών ημερών (εμπειρικός κανόνας) λειτουργίας του φαρμακείου.

Σε αντίθετη περίπτωση, τα άμεσα αποτελέσματα που προκύπτουν, συνήθως είναι:

  1. Συντριπτική μείωση της λειτουργικής κερδοφορίας του φαρμακείου,
  2. Δημιουργία ευκαιριακού πελατειακού κοινού,
  3. Ευχαρίστηση μόνο του καταναλωτή.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Ph2020 on Duty (delete), Ατμόσφαιρα Φαρμακείου, Έργα (rename- Case Studies), Προώθηση Φαρμακείου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *