Νοιάζομαι για τον πελάτη μου. Πώς να το δείξω;

Μιλώντας για τη νέα σχέση φαρμακοποιού-πελάτη, έχουμε τονίσει τη μετατόπιση από την εκτέλεση συνταγών και την απρόσωπη πώληση στη δημιουργία προσωπικής σχέσης και αληθινού νοιαξίματος για τον κάθε πελάτη που μπαίνει στο φαρμακείο μας. Δεν φτάνει όμως να το ξέρουμε μόνον εμείς. Εξίσου σημαντικό είναι να το ξέρει, να το νιώθει και να το αισθάνεται και ο ασθενής/πελάτης/καταναλωτής.

Γι’ αυτό:

  • Δεν θεωρούμε δεδομένο κανέναν πελάτη, όσο παλιός κι αν είναι.
  • Αφιερώνουμε τον ίδιο χρόνο σε έναν παλιό και γνωστό πελάτη με τον χρόνο που αφιερώνουμε σε κάποιον καινούργιο που θέλουμε να τον κάνουμε πελάτη μας.
  • Δείχνουμε αληθινό ενδιαφέρον. Ο πελάτης μυρίζει το προσποιητό και το ψεύτικο.
  • Καινοτομούμε σε υπηρεσίες και προϊόντα. Πολλοί θεωρούν ότι οι νέες υπηρεσίες και τα καταναλωτικά προϊόντα αφορούν κατά κύριο λόγο το φαρμακείο, την εικόνα και τις πωλήσεις του. Τεράστιο λάθος! Οτιδήποτε καινούργιο και καινοτόμο αντανακλά εξίσου στον πελάτη. Ο καταναλωτής έχει ανάγκη από καινούργια προϊόντα και υπηρεσίες. Όταν του τα προσφέρουμε, τον κάνουμε να νιώθει σημαντικός, νιώθει ότι τον νοιαζόμαστε, ότι σκεφτόμαστε πριν από αυτόν για αυτόν! Επομένως, οποιαδήποτε καινοτομία τον αφορά άμεσα και τον εξυπηρετεί όσο και εμάς!
Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Εξυπηρέτηση Πελατών, Επικοινωνία Φαρμακείου, Καταναλωτής Φαρμακείου, Πελατοκεντρική Προσέγγιση.