Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας

Η παρουσία του φαρμακείου στο διαδίκτυο

Τον σύγχρονο φαρμακοποιό πρέπει να προβληματίσει ο τρόπος που θα σχεδιάσει, θα κατασκευάσει και θα διαχειριστεί την ηλεκτρονική παρουσία του και προβολή στο διαδίκτυο. Οι κύριοι άξονες πρέπει να περιλαμβάνουν: Δημιουργία ...
Διαβάστε περισσότερα

Φυσική και online έρευνα αγοράς για το φαρμακείο

Ο σύγχρονος φαρμακοποιός δεν βασίζεται στην τύχη ή σε γενικές και αφηρημένες θεωρήσεις. Πριν προχωρήσει σε οποιαδήποτε απόφαση για την έναρξη λειτουργίας του φαρμακείου του, οφείλει να διεξαγάγει έρευνα αγοράς ...
Διαβάστε περισσότερα

Σύστημα επιβράβευσης πελατείας

Έχετε αναρωτηθεί τι προσφέρετε στους πιστούς πελάτες του φαρμακείου σας και πώς θα κερδίσετε την προτίμηση όλο και περισσότερων; Είναι πλέον κοινός τόπος ότι ο σχεδιασμός σας πρέπει να περιλαμβάνει ...
Διαβάστε περισσότερα

Η φιλοσοφία του φαρμακείου και η στρατηγική υλοποίησης της

Το φαρμακείο του σήμερα, ένας πολύπλοκος οργανισμός που συνδυάζει παραδοσιακούς και εντελώς σύγχρονους όρους λειτουργίας, επιβάλλεται να έχει συγκεκριμένη φιλοσοφία και στρατηγική για να επιβιώσει και να αναπτυχθεί. Ξεκινώντας από ...
Διαβάστε περισσότερα

Συναισθηματικά νοήμονες επιχειρήσεις: οι κερδισμένοι του σήμερα και του αύριο

‘Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.’ Λέων Τολστόι Μπορούμε στον ...
Διαβάστε περισσότερα

Αξιολόγηση: η απεικόνιση ενός φαρμακείου

Η αξιολόγηση, όρος στο καθημερινό μας πλέον λεξιλόγιο, αποτελεί απαραίτητη διαδικασία για κάθε σύγχρονο φαρμακείο. Στην πραγματικότητα, είναι η λυδία λίθος που ορίζει την αξία του φαρμακείου, τα δυνατά και ...
Διαβάστε περισσότερα

Είναι ικανοποιημένοι οι πελάτες σας;

Σωστά δίνετε βάση στον κύκλο εργασιών σας, στις πωλήσεις, στο ποσοστό κέρδους, αλλά σας απασχόλησε ποτέ πραγματικά ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών σας; Οι πελάτες βρίσκονται στην καρδιά της λειτουργίας ...
Διαβάστε περισσότερα

Προσελκύστε περισσότερους πελάτες χωρίς εκπτώσεις

Έχουμε τονίσει πολλές φορές ότι οι εκπτώσεις, το «σκότωμα» των τιμών, μόνο καλό δεν κάνει. Μακροπρόθεσμα, σε κανένα επίπεδο δεν ωφελείται το φαρμακείο. Αντίθετα, η αγορά μπορεί να λειτουργήσει ανταγωνιστικά, ...
Διαβάστε περισσότερα

Χορεύοντας με τους αριθμούς

Η συνεχώς εξελικτική μορφή του φαρμακείου, από ένα τυπικό σημείο χορήγησης φαρμάκου, σε έναν τόπο υγείας, ευεξίας και ομορφιάς, επιβάλλει σύγχρονες μεθόδους παρακολούθησης των χρηματοοικονομικών και λογιστικών του καταστάσεων. Τεχνικές ...
Διαβάστε περισσότερα

Η συναισθηματικά νοήμων ηγεσία κλειδί για την επιτυχία του φαρμακείου

Η ηγεσία είναι το παν και ο τρόπος που ο επικεφαλής μιας επιχείρησης την οργανώνει, την κατευθύνει, θέτει στόχους και επιβλέπει την πραγματοποίησή τους, είναι ο καταλύτης για την επιτυχία ...
Διαβάστε περισσότερα

Εκσυγχρονίστε και εμπλουτίστε τους τρόπους πληρωμής για τους πελάτες σας

Το φαρμακείο σήμερα ακολουθεί το μεγάλο ρεύμα της λιανικής και λειτουργεί με όρους που διευκολύνουν τον σύγχρονο καταναλωτή στον τρόπο με τον οποίο πληρώνει, συμβαδίζοντας με τις τελευταίες εξελίξεις στην ...
Διαβάστε περισσότερα

Προωθητικές ενέργειες φαρμακείου

Η επιτυχία του σύγχρονου φαρμακείου βασίζεται πλέον εν πολλοίς στον τρόπο που επικοινωνεί με το κοινό του, μέσα από τις προωθητικές ενέργειες. Η επικοινωνία αυτή πρέπει να είναι προσωποποιημένη, πρωτότυπη, ...
Διαβάστε περισσότερα

Μηχανογράφηση φαρμακείου: Απαραίτητο εργαλείο

Το διαπιστώνουμε καθημερινά, βιώνουμε τη νέα πραγματικότητα. Το φαρμακείο αποτελεί πλέον ένα σύγχρονο πολυκατάστημα, ένα one-stop-shop που ολοένα επεκτείνεται σε τομείς που μέχρι χθες ήταν αδιανόητοι. Με δεκάδες συνταγές που ...
Διαβάστε περισσότερα

Τρία πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να πείτε στους πελάτες σας

Σύμφωνα με την μελέτη των James Allen, Frederick F. Reichheld και Barney Hamilton ‘The Three «Ds» of Customer Experience’ στο περιβάλλον της λιανικής και συνεπώς του σύγχρονου φαρμακείου, φαίνεται πως αν ...
Διαβάστε περισσότερα
Loading...

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.