Προσωπικό Φαρμακείου

Άνθρωπος & εργασία

Ο σοφός άνθρωπος δεν αμφιβάλλει, ο τέλειος άνθρωπος δεν ανησυχεί, ο γενναίος δεν φοβάται. Κομφούκιος Ο χειρισμός του ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων, ειδικά σήμερα που η εργασία έχει υποβαθμιστεί σε ...
Διαβάστε περισσότερα

Συναισθηματικά νοήμονες επιχειρήσεις: οι κερδισμένοι του σήμερα και του αύριο

‘Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.’ Λέων Τολστόι Μπορούμε στον ...
Διαβάστε περισσότερα

Είναι ικανοποιημένοι οι πελάτες σας;

Σωστά δίνετε βάση στον κύκλο εργασιών σας, στις πωλήσεις, στο ποσοστό κέρδους, αλλά σας απασχόλησε ποτέ πραγματικά ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών σας; Οι πελάτες βρίσκονται στην καρδιά της λειτουργίας ...
Διαβάστε περισσότερα

Προσελκύστε περισσότερους πελάτες χωρίς εκπτώσεις

Έχουμε τονίσει πολλές φορές ότι οι εκπτώσεις, το «σκότωμα» των τιμών, μόνο καλό δεν κάνει. Μακροπρόθεσμα, σε κανένα επίπεδο δεν ωφελείται το φαρμακείο. Αντίθετα, η αγορά μπορεί να λειτουργήσει ανταγωνιστικά, ...
Διαβάστε περισσότερα

Η συναισθηματικά νοήμων ηγεσία κλειδί για την επιτυχία του φαρμακείου

Η ηγεσία είναι το παν και ο τρόπος που ο επικεφαλής μιας επιχείρησης την οργανώνει, την κατευθύνει, θέτει στόχους και επιβλέπει την πραγματοποίησή τους, είναι ο καταλύτης για την επιτυχία ...
Διαβάστε περισσότερα

Μη δίνετε υποσχέσεις που δεν μπορείτε να κρατήσετε

Στην προσπάθεια να αντεπεξέλθουν στον ολοένα εντεινόμενο ανταγωνισμό, πολλοί φαρμακοποιοί κάνουν το λάθος να υπερβάλλουν ως προς τις πραγματικές δυνατότητες που διαθέτει το φαρμακείο τους, το προσωπικό τους, οι προμηθευτές ...
Διαβάστε περισσότερα

Το φαρμακείο και ο σύμβουλος ανθρώπινου δυναμικού

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, ας διευκρινίσουμε ότι το άρθρο αφορά όλα τα φαρμακεία: μικρά, μεσαία, μεγάλα, αλυσίδες. Κι αυτό γιατί η συνεργασία με έναν σύμβουλο ανθρώπινου δυναμικού εξοικονομεί χρήματα και παράγει ...
Διαβάστε περισσότερα

Κατακτώντας τη γνώση του πώς αγοράζει ο πελάτης

Ο Ανδρέας Καλλιβωκάς, φαρμακοποιός και εκπαιδευτής, γράφει για το Pharmacy2020. Το σύγχρονο φαρμακείο, με την έμφαση στη διάθεση premium προϊόντων ομορφιάς, υγείας & ευεξίας, οφείλει να μελετήσει και να κατανοήσει ...
Διαβάστε περισσότερα

Προσφέρω την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στο κοινό μου;

Το σύγχρονο φαρμακείο δεν πουλάει μόνο φάρμακα και καταναλωτικά προϊόντα υψηλής ποιότητας. Πουλάει κυρίως υπηρεσίες. Και βάσει αυτού, η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ασθενών και του καταναλωτικού κοινού πρέπει να ...
Διαβάστε περισσότερα

Διαχείριση κρίσεων στο φαρμακείο σας

Οι κρίσεις έχουν πάντοτε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Είναι απρόβλεπτες, επιφέρουν αναστάτωση και διακοπή του ομαλού ρυθμού λειτουργίας ενός φαρμακείου και μπορούν να βλάψουν τη φήμη και την εικόνα του στα μάτια ...
Διαβάστε περισσότερα

Βάλτε μουσική στο φαρμακείο σας

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι οι περισσότεροι καταναλωτές αισθάνονται αμήχανα όταν μπαίνουν σε ένα κατάστημα χωρίς μουσική και, ασυναίσθητα, αναζητούν κάποιο άλλο, φιλικότερο και πιο φιλόξενο. Το ίδιο συμβαίνει όταν η ...
Διαβάστε περισσότερα

Κέρδος από τη μη φαρμακευτική ύλη

Τα φάρμακα εξακολουθούν να αποτελούν ζωτικής σημασίας έσοδο για το φαρμακείο, αλλά με το περιθώριο κέρδους τους να βαίνει μειούμενο, η μεγιστοποίηση των  πωλήσεων από τη μη φαρμακευτική ύλη αποκτά κομβικό ...
Διαβάστε περισσότερα

Αυξάνω την πελατεία μου κρατώντας την υπάρχουσα!

Σε πολλούς φαρμακοποιούς γίνεται έμμονη ιδέα η αύξηση της πελατείας τους. Σε ακόμα περισσότερους επικρατεί η λανθασμένη αντίληψη ότι άπαξ και ένας καταναλωτής διασχίσει την πόρτα του καταστήματος γίνεται αυτόματα ...
Διαβάστε περισσότερα

Φυσικό και online φαρμακείο: ενισχύστε και τα δύο

Τα φαρμακεία σε όλο τον κόσμο αναζητούν σήμερα τρόπους για να προσφέρουν στους πελάτες τους ευχάριστη εμπειρία αγορών, είτε μέσα από το φυσικό τους κατάστημα είτε μέσα από το online ...
Διαβάστε περισσότερα
Loading...

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.