Οργάνωση Φαρμακείου

Ικανοποιημένοι πελάτες, αυξημένες πωλήσεις

Για το σημερινό φαρμακείο, οι ικανοποιημένοι πελάτες σημαίνουν δύο πράγματα: πρώτον, πελάτες που είναι πιστοί και, δεύτερον, πελάτες που ξοδεύουν. Μη βιαστείτε να βγάλετε το βιαστικό συμπέρασμα ότι ο φαρμακοποιός αποσκοπεί ...
Διαβάστε περισσότερα

Ανυπομονησία & δυσαρέσκεια πελατών

Πολλοί φαρμακοποιοί αναφέρουν τελευταία στις συζητήσεις τους σαν ανησυχητικό σημάδι την έξαρση των φαινομένων (κρουσμάτων, αν θέλετε) ανυπομονησίας και δυσαρέσκειας των πελατών τους, όταν η εξυπηρέτησή τους δεν είναι άμεση ...
Διαβάστε περισσότερα

Κερδίστε τον ασθενή σας με τις γνώσεις και την κατανόησή σας

Σαν Pharmacy2020 έχουμε αναπτύξει σε πολλά άρθρα μας την ανάγκη να χτίσει ο σύγχρονος φαρμακοποιός προσωπική σχέση με τον πελάτη-ασθενή του. Ένα πρόσφατο άρθρο από το έγκυρο http://www.pharmacytimes.com/ “προσυπογράφει” την άποψή ...
Διαβάστε περισσότερα

Το φαρμακείο χωρίς τον φαρμακοποιό είναι απλώς ένα κατάστημα σαν όλα τα άλλα

Πολύ σημαντικές για το μέλλον του φαρμακείου θεωρεί το Pharmacy2020 τις πρόσφατες δηλώσεις του προέδρου της Αγγλικής Βασιλικής Φαρμακευτικής Εταιρείας Martin Astbury. Ο κ. Astbury τονίζει την ανεκτίμητη αξία του ...
Διαβάστε περισσότερα

Μιλήστε στους πελάτες σας για πρόληψη

«Ο καλός φαρμακοποιός δεν πουλάει φάρμακα. Μεταδίδει πολύτιμη γνώση γύρω από την υγεία και την πρόληψη». Ας δούμε πώς αυτό το αξίωμα μπορεί να λειτουργήσει καταλυτικά και με αμοιβαίο όφελος ...
Διαβάστε περισσότερα

Ανθρωποκεντρική & Επιστημονική προσέγγιση του ασθενούς

Το φαρμακείο – κάθε φαρμακείο – λειτουργεί με ένα ισχυρό ατού, που κανένας άλλος επιχειρηματικός κλάδος δεν διαθέτει. Προσεγγίζει και εξυπηρετεί τον πελάτη/ασθενή του στη βάση της εξειδικευμένης και προσωποποιημένης ...
Διαβάστε περισσότερα

Πώς χειρίζομαι την συνεργασία με τους συνεργάτες μου;

Το φαινόμενο είναι λυπηρό, αλλά οφείλουμε να το καταγράψουμε: υπάρχει ένας μικρός αριθμός φαρμακοποιών που αγνοούν το πλαίσιο μέσα στο οποίο πρέπει να εκτυλίσσεται μια συνεργασία για να αποφέρει καρπούς ...
Διαβάστε περισσότερα

Auditing: η έννοια του ελέγχου στο φαρμακείο

Είναι πολύ γνωστή η έννοια του auditing σε ανώνυμες εταιρείες και μεγάλες επιχειρήσεις, όπου ο λογιστικός και διαχειριστικός έλεγχος επιβάλλεται από τη νομοθεσία ώστε να διασφαλίζεται η εύρυθμη λειτουργία τους ...
Διαβάστε περισσότερα

Το marketing είναι επένδυση σε βάθος χρόνου

Όσοι θυμούνται τις καλές εποχές των ‘90s και ‘00s ίσως νοσταλγούν την ευκολία με την οποία τα λεφτά που επενδύονταν στο marketing έκαναν απόσβεση. Ο ρεαλισμός όμως επιβάλλει να λέμε ...
Διαβάστε περισσότερα

Το κοινό του Pharmacy2020 είναι προδιατεθειμένο για «ωραία» πράγματα!

Στην ελληνική επικράτεια υπάρχουν χιλιάδες φαρμακεία. Κάθε ένα από αυτά χαρακτηρίζεται από την προσωπικότητα και τη νοοτροπία του ιδιοκτήτη του. Σας βεβαιώνουμε ότι ούτε δύο δεν είναι ίδια και ότι ...
Διαβάστε περισσότερα

Ο χρόνος είναι χρήμα και ο σπαταλημένος χρόνος είναι σπαταλημένο χρήμα

Αγαπητοί φίλοι, Το ελληνικό φαρμακείο φαίνεται ότι αποτελεί το καινούργιο πεδίο δόξας στο οποίο συνωστίζονται πολλοί και διάφοροι «ειδήμονες» που μοιάζουν να  κατέχουν μαγικές συνταγές. Διαβεβαιώνουν ότι έχουν το know-how ...
Διαβάστε περισσότερα

Επικοινωνία: η μέγιστη τέχνη, τα μυστικά, η τεχνική της

Έχoυμε αναφερθεί στο παρελθόν στη σημασία της κατανόησης της εταιρικής κουλτούρας και στην κουλτούρα συνυπευθυνότητας, που αποτελούν το πρώτο σκαλί, το αναγκαίο υπόβαθρο ώστε το στελεχιακό δυναμικό του φαρμακείου να ...
Διαβάστε περισσότερα

Ο σεβασμός και πώς θα τον κερδίσετε

Ο σεβασμός είναι κάτι που κάθε φαρμακοποιός επιζητεί από τους συναδέλφους του, τους συνεργάτες του, τους πελάτες του.. Και όπως όλοι γνωρίζουμε, ο σεβασμός κερδίζεται – δεν εξαγοράζεται, δεν απαιτείται, ...
Διαβάστε περισσότερα

Ουδείς αναντικατάστατος.!

Και ξαφνικά, μια ωραία πρωία, ο πιο καλός, άξιος και έμπιστος υπάλληλος σας ανακοινώνει ότι πρόκειται να παραιτηθεί γιατί του έγινε μια πρόταση που δεν μπορεί να αρνηθεί. Το σοκ ...
Διαβάστε περισσότερα
Loading...

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.