Τάσεις Αγοράς

Η παρουσία του φαρμακείου στο διαδίκτυο

Τον σύγχρονο φαρμακοποιό πρέπει να προβληματίσει ο τρόπος που θα σχεδιάσει, θα κατασκευάσει και θα διαχειριστεί την ηλεκτρονική παρουσία του και προβολή στο διαδίκτυο. Οι κύριοι άξονες πρέπει να περιλαμβάνουν: Δημιουργία ...
Διαβάστε περισσότερα

Φυσική και online έρευνα αγοράς για το φαρμακείο

Ο σύγχρονος φαρμακοποιός δεν βασίζεται στην τύχη ή σε γενικές και αφηρημένες θεωρήσεις. Πριν προχωρήσει σε οποιαδήποτε απόφαση για την έναρξη λειτουργίας του φαρμακείου του, οφείλει να διεξαγάγει έρευνα αγοράς ...
Διαβάστε περισσότερα

Η φιλοσοφία του φαρμακείου και η στρατηγική υλοποίησης της

Το φαρμακείο του σήμερα, ένας πολύπλοκος οργανισμός που συνδυάζει παραδοσιακούς και εντελώς σύγχρονους όρους λειτουργίας, επιβάλλεται να έχει συγκεκριμένη φιλοσοφία και στρατηγική για να επιβιώσει και να αναπτυχθεί. Ξεκινώντας από ...
Διαβάστε περισσότερα

Είναι ικανοποιημένοι οι πελάτες σας;

Σωστά δίνετε βάση στον κύκλο εργασιών σας, στις πωλήσεις, στο ποσοστό κέρδους, αλλά σας απασχόλησε ποτέ πραγματικά ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών σας; Οι πελάτες βρίσκονται στην καρδιά της λειτουργίας ...
Διαβάστε περισσότερα

Χορεύοντας με τους αριθμούς

Η συνεχώς εξελικτική μορφή του φαρμακείου, από ένα τυπικό σημείο χορήγησης φαρμάκου, σε έναν τόπο υγείας, ευεξίας και ομορφιάς, επιβάλλει σύγχρονες μεθόδους παρακολούθησης των χρηματοοικονομικών και λογιστικών του καταστάσεων. Τεχνικές ...
Διαβάστε περισσότερα

Εκσυγχρονίστε και εμπλουτίστε τους τρόπους πληρωμής για τους πελάτες σας

Το φαρμακείο σήμερα ακολουθεί το μεγάλο ρεύμα της λιανικής και λειτουργεί με όρους που διευκολύνουν τον σύγχρονο καταναλωτή στον τρόπο με τον οποίο πληρώνει, συμβαδίζοντας με τις τελευταίες εξελίξεις στην ...
Διαβάστε περισσότερα

Η έννοια και η αξία του νευρομάρκετινγκ

Ο Ανδρέας Καλλιβωκάς, φαρμακοποιός και εκπαιδευτής, γράφει για το Pharmacy2020. Μάρκετινγκ και ψυχολογία είναι δίδυμα αδέλφια. Κι αυτό γιατί το μάρκετινγκ, το σύστημα δηλαδή που χρησιμοποιούμε για να τιμολογήσουμε, να ...
Διαβάστε περισσότερα

Το φαρμακείο και ο σύμβουλος ανθρώπινου δυναμικού

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, ας διευκρινίσουμε ότι το άρθρο αφορά όλα τα φαρμακεία: μικρά, μεσαία, μεγάλα, αλυσίδες. Κι αυτό γιατί η συνεργασία με έναν σύμβουλο ανθρώπινου δυναμικού εξοικονομεί χρήματα και παράγει ...
Διαβάστε περισσότερα

Ηλεκτρονικό φαρμακείο: η εξέλιξη των καιρών

Το ηλεκτρονικό φαρμακείο μπορεί άριστα να λειτουργήσει παράλληλα με το φυσικό φαρμακείο και να αποτελέσει τον διαδικτυακό του βραχίονα, αρκεί να πληρούνται δύο βασικοί όροι: να μην «κανιβαλίζει» το φυσικό ...
Διαβάστε περισσότερα

Εταιρική ταυτότητα: το φαρμακείο ως διακριτή μονάδα

Πως προέκυψε η ιδέα για να αναπτύσσεται εταιρική ταυτότητα για τα φαρμακεία? Με τη λέξη «φαρμακείο», μέχρι πρόσφατα, χαρακτηρίζαμε μια κατηγορία και όχι ένα συγκεκριμένο κατάστημα. Τα φαρμακεία δεν διαφοροποιούνταν, ...
Διαβάστε περισσότερα

Διακόσμηση φαρμακείου και visual displays

Λίγο ως πολύ,το φαρμακείο σαν χώρος είχε έως τώρα ταυτιστεί στο μυαλό του καταναλωτή με μια συγκεκριμένη εικόνα. Μια εικόνα που παρέπεμπε σε συγκεκριμένες θεματικές ενότητες. Φάρμακα και κάποια προϊόντα ...
Διαβάστε περισσότερα

Πώς οργανώνω το φαρμακείο μου

Ο Ανδρέας Καλλιβωκάς, φαρμακοποιός και εκπαιδευτής, γράφει για το Pharmacy2020. Ποιο είναι το ιδανικό στήσιμο ενός φαρμακείου; Πώς διασφαλίζει ο φαρμακοποιός την άψογη οργάνωση και λειτουργία του; Πώς φροντίζετε μέσα από ...
Διαβάστε περισσότερα

Διαχείριση κρίσεων στο φαρμακείο σας

Οι κρίσεις έχουν πάντοτε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Είναι απρόβλεπτες, επιφέρουν αναστάτωση και διακοπή του ομαλού ρυθμού λειτουργίας ενός φαρμακείου και μπορούν να βλάψουν τη φήμη και την εικόνα του στα μάτια ...
Διαβάστε περισσότερα

Βάλτε μουσική στο φαρμακείο σας

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι οι περισσότεροι καταναλωτές αισθάνονται αμήχανα όταν μπαίνουν σε ένα κατάστημα χωρίς μουσική και, ασυναίσθητα, αναζητούν κάποιο άλλο, φιλικότερο και πιο φιλόξενο. Το ίδιο συμβαίνει όταν η ...
Διαβάστε περισσότερα
Loading...

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.