Εξυπηρέτηση Πελατών

Σύστημα επιβράβευσης πελατείας

Έχετε αναρωτηθεί τι προσφέρετε στους πιστούς πελάτες του φαρμακείου σας και πώς θα κερδίσετε την προτίμηση όλο και περισσότερων; Είναι πλέον κοινός τόπος ότι ο σχεδιασμός σας πρέπει να περιλαμβάνει ...
Διαβάστε περισσότερα

Είναι ικανοποιημένοι οι πελάτες σας;

Σωστά δίνετε βάση στον κύκλο εργασιών σας, στις πωλήσεις, στο ποσοστό κέρδους, αλλά σας απασχόλησε ποτέ πραγματικά ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών σας; Οι πελάτες βρίσκονται στην καρδιά της λειτουργίας ...
Διαβάστε περισσότερα

Προσελκύστε περισσότερους πελάτες χωρίς εκπτώσεις

Έχουμε τονίσει πολλές φορές ότι οι εκπτώσεις, το «σκότωμα» των τιμών, μόνο καλό δεν κάνει. Μακροπρόθεσμα, σε κανένα επίπεδο δεν ωφελείται το φαρμακείο. Αντίθετα, η αγορά μπορεί να λειτουργήσει ανταγωνιστικά, ...
Διαβάστε περισσότερα

Τρία πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να πείτε στους πελάτες σας

Σύμφωνα με την μελέτη των James Allen, Frederick F. Reichheld και Barney Hamilton ‘The Three «Ds» of Customer Experience’ στο περιβάλλον της λιανικής και συνεπώς του σύγχρονου φαρμακείου, φαίνεται πως αν ...
Διαβάστε περισσότερα

Η έννοια και η αξία του νευρομάρκετινγκ

Ο Ανδρέας Καλλιβωκάς, φαρμακοποιός και εκπαιδευτής, γράφει για το Pharmacy2020. Μάρκετινγκ και ψυχολογία είναι δίδυμα αδέλφια. Κι αυτό γιατί το μάρκετινγκ, το σύστημα δηλαδή που χρησιμοποιούμε για να τιμολογήσουμε, να ...
Διαβάστε περισσότερα

Κατακτώντας τη γνώση του πώς αγοράζει ο πελάτης

Ο Ανδρέας Καλλιβωκάς, φαρμακοποιός και εκπαιδευτής, γράφει για το Pharmacy2020. Το σύγχρονο φαρμακείο, με την έμφαση στη διάθεση premium προϊόντων ομορφιάς, υγείας & ευεξίας, οφείλει να μελετήσει και να κατανοήσει ...
Διαβάστε περισσότερα

Προσφέρω την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στο κοινό μου;

Το σύγχρονο φαρμακείο δεν πουλάει μόνο φάρμακα και καταναλωτικά προϊόντα υψηλής ποιότητας. Πουλάει κυρίως υπηρεσίες. Και βάσει αυτού, η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ασθενών και του καταναλωτικού κοινού πρέπει να ...
Διαβάστε περισσότερα

Βάλτε μουσική στο φαρμακείο σας

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι οι περισσότεροι καταναλωτές αισθάνονται αμήχανα όταν μπαίνουν σε ένα κατάστημα χωρίς μουσική και, ασυναίσθητα, αναζητούν κάποιο άλλο, φιλικότερο και πιο φιλόξενο. Το ίδιο συμβαίνει όταν η ...
Διαβάστε περισσότερα

Κέρδος από τη μη φαρμακευτική ύλη

Τα φάρμακα εξακολουθούν να αποτελούν ζωτικής σημασίας έσοδο για το φαρμακείο, αλλά με το περιθώριο κέρδους τους να βαίνει μειούμενο, η μεγιστοποίηση των  πωλήσεων από τη μη φαρμακευτική ύλη αποκτά κομβικό ...
Διαβάστε περισσότερα

Αυξάνω την πελατεία μου κρατώντας την υπάρχουσα!

Σε πολλούς φαρμακοποιούς γίνεται έμμονη ιδέα η αύξηση της πελατείας τους. Σε ακόμα περισσότερους επικρατεί η λανθασμένη αντίληψη ότι άπαξ και ένας καταναλωτής διασχίσει την πόρτα του καταστήματος γίνεται αυτόματα ...
Διαβάστε περισσότερα

Φυσικό και online φαρμακείο: ενισχύστε και τα δύο

Τα φαρμακεία σε όλο τον κόσμο αναζητούν σήμερα τρόπους για να προσφέρουν στους πελάτες τους ευχάριστη εμπειρία αγορών, είτε μέσα από το φυσικό τους κατάστημα είτε μέσα από το online ...
Διαβάστε περισσότερα

Πώς αντιλαμβάνεται το φαρμακείο σας την προσέγγιση με το κοινό σας;

Στο πλαίσιο της συνεχούς αναζήτησης μιας σύγχρονης προσέγγισης με τον ασθενή και το καταναλωτικό κοινό, συγκεκριμένα φαρμακεία αμφισβητούν τις παγιωμένες αντιλήψεις. Θέτουν τον πελάτη στο επίκεντρο των ενεργειών τους και ...
Διαβάστε περισσότερα

Γυναίκα, καταναλωτική συμπεριφορά και φαρμακείο: σκέψεις γύρω από ένα δυναμικό τρίγωνο

Τι είναι το φαρμακείο σήμερα; Αν συμφωνείτε πως πρόκειται για έναν χώρο που –πέρα από το αυτονόητο, δηλαδή υπηρεσίες και προϊόντα υγείας– προσφέρει και μια ανεξάντλητη γκάμα καταναλωτικών προϊόντων υψηλών ...
Διαβάστε περισσότερα

Προγράμματα επιβράβευσης vs εκπτώσεις: and the winner is…

Για πολλά φαρμακεία, οι εκπτώσεις σε καταναλωτικά προϊόντα λειτουργούν ως κράχτης για την προσέλκυση νέων πελατών και, συνακόλουθα, για την αύξηση των πωλήσεων. Μέχρις εδώ καμία αντίρρηση, μόνο που ο ...
Διαβάστε περισσότερα
Loading...

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.