Επιβράβευση Πελατών

Σύστημα επιβράβευσης πελατείας

Έχετε αναρωτηθεί τι προσφέρετε στους πιστούς πελάτες του φαρμακείου σας και πώς θα κερδίσετε την προτίμηση όλο και περισσότερων; Είναι πλέον κοινός τόπος ότι ο σχεδιασμός σας πρέπει να περιλαμβάνει ...
Διαβάστε περισσότερα

Προωθητικές ενέργειες φαρμακείου

Η επιτυχία του σύγχρονου φαρμακείου βασίζεται πλέον εν πολλοίς στον τρόπο που επικοινωνεί με το κοινό του, μέσα από τις προωθητικές ενέργειες. Η επικοινωνία αυτή πρέπει να είναι προσωποποιημένη, πρωτότυπη, ...
Διαβάστε περισσότερα

Ηλεκτρονικό φαρμακείο: η εξέλιξη των καιρών

Το ηλεκτρονικό φαρμακείο μπορεί άριστα να λειτουργήσει παράλληλα με το φυσικό φαρμακείο και να αποτελέσει τον διαδικτυακό του βραχίονα, αρκεί να πληρούνται δύο βασικοί όροι: να μην «κανιβαλίζει» το φυσικό ...
Διαβάστε περισσότερα

Προωθήστε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στο φαρμακείο σας

Η στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας καταγράφεται ως σαφής τάση τα τελευταία χρόνια. Yπάρχουν ακόμα άνθρωποι που εξακολουθούν να πιστεύουν ότι τα προϊόντα αυτά είναι κατώτερης ποιότητας, ίσως ...
Διαβάστε περισσότερα

Προγράμματα επιβράβευσης vs εκπτώσεις: and the winner is…

Για πολλά φαρμακεία, οι εκπτώσεις σε καταναλωτικά προϊόντα λειτουργούν ως κράχτης για την προσέλκυση νέων πελατών και, συνακόλουθα, για την αύξηση των πωλήσεων. Μέχρις εδώ καμία αντίρρηση, μόνο που ο ...
Διαβάστε περισσότερα

Πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης: ανταμείψτε και ανταμειφθείτε

Κοινός τόπος τα τελευταία χρόνια, τα προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης (loyalty programs) βασίζονται σε μια απλή λογική: ανταμείβουμε τους πιστούς πελάτες μας, ενδυναμώνοντας τη σχέση τους με το φαρμακείο μας ...
Διαβάστε περισσότερα

Ικανοποιημένοι πελάτες, αυξημένες πωλήσεις

Για το σημερινό φαρμακείο, οι ικανοποιημένοι πελάτες σημαίνουν δύο πράγματα: πρώτον, πελάτες που είναι πιστοί και, δεύτερον, πελάτες που ξοδεύουν. Μη βιαστείτε να βγάλετε το βιαστικό συμπέρασμα ότι ο φαρμακοποιός αποσκοπεί ...
Διαβάστε περισσότερα

Είστε συμπαθής και αγαπητός; Το εξαργυρώνετε!

Από τη στιγμή που το φαρμακείο μετατράπηκε σε πολυκατάστημα, το αφ’ υψηλού ύφος και η επίδειξη αυθεντίας δεν έχουν θέση. Πλέον, για τους πελάτες σας πρέπει να είστε ο ΄φιλικός ...
Διαβάστε περισσότερα

Μιλήστε στους πελάτες σας για πρόληψη

«Ο καλός φαρμακοποιός δεν πουλάει φάρμακα. Μεταδίδει πολύτιμη γνώση γύρω από την υγεία και την πρόληψη». Ας δούμε πώς αυτό το αξίωμα μπορεί να λειτουργήσει καταλυτικά και με αμοιβαίο όφελος ...
Διαβάστε περισσότερα

Ανθρωποκεντρική & Επιστημονική προσέγγιση του ασθενούς

Το φαρμακείο – κάθε φαρμακείο – λειτουργεί με ένα ισχυρό ατού, που κανένας άλλος επιχειρηματικός κλάδος δεν διαθέτει. Προσεγγίζει και εξυπηρετεί τον πελάτη/ασθενή του στη βάση της εξειδικευμένης και προσωποποιημένης ...
Διαβάστε περισσότερα

Το marketing είναι επένδυση σε βάθος χρόνου

Όσοι θυμούνται τις καλές εποχές των ‘90s και ‘00s ίσως νοσταλγούν την ευκολία με την οποία τα λεφτά που επενδύονταν στο marketing έκαναν απόσβεση. Ο ρεαλισμός όμως επιβάλλει να λέμε ...
Διαβάστε περισσότερα

Το κοινό του Pharmacy2020 είναι προδιατεθειμένο για «ωραία» πράγματα!

Στην ελληνική επικράτεια υπάρχουν χιλιάδες φαρμακεία. Κάθε ένα από αυτά χαρακτηρίζεται από την προσωπικότητα και τη νοοτροπία του ιδιοκτήτη του. Σας βεβαιώνουμε ότι ούτε δύο δεν είναι ίδια και ότι ...
Διαβάστε περισσότερα

Μια χειρόγραφη κάρτα κάνει τη διαφορά…

Ένα πράγμα που διαπιστώνουμε συχνά ότι λείπει από το φαρμακείο είναι η διαπροσωπική σχέση. Πρόκειται για έναν παράγοντα που, σύμφωνα με μετρήσεις, λειτουργεί καταλυτικά στην αύξηση του τζίρου αλλά και ...
Διαβάστε περισσότερα

Γιατί μας πληρώνει ο σημερινός καταναλωτής;

Ας ξεκινήσουμε με μία λάθος αντίληψη: ότι οι πελάτες έρχονται στο φαρμακείο σας γιατί σας έχουν ανάγκη και δεν έχουν άλλη επιλογή. Πού βρίσκεται το λάθος; ίσως αναρωτηθείτε. Πολύ απλά, ...
Διαβάστε περισσότερα
Loading...

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.