Πιστότητα Πελατείας

Σύστημα επιβράβευσης πελατείας

Έχετε αναρωτηθεί τι προσφέρετε στους πιστούς πελάτες του φαρμακείου σας και πώς θα κερδίσετε την προτίμηση όλο και περισσότερων; Είναι πλέον κοινός τόπος ότι ο σχεδιασμός σας πρέπει να περιλαμβάνει ...
Διαβάστε περισσότερα

Είναι ικανοποιημένοι οι πελάτες σας;

Σωστά δίνετε βάση στον κύκλο εργασιών σας, στις πωλήσεις, στο ποσοστό κέρδους, αλλά σας απασχόλησε ποτέ πραγματικά ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών σας; Οι πελάτες βρίσκονται στην καρδιά της λειτουργίας ...
Διαβάστε περισσότερα

Προσελκύστε περισσότερους πελάτες χωρίς εκπτώσεις

Έχουμε τονίσει πολλές φορές ότι οι εκπτώσεις, το «σκότωμα» των τιμών, μόνο καλό δεν κάνει. Μακροπρόθεσμα, σε κανένα επίπεδο δεν ωφελείται το φαρμακείο. Αντίθετα, η αγορά μπορεί να λειτουργήσει ανταγωνιστικά, ...
Διαβάστε περισσότερα

Η έννοια και η αξία του νευρομάρκετινγκ

Ο Ανδρέας Καλλιβωκάς, φαρμακοποιός και εκπαιδευτής, γράφει για το Pharmacy2020. Μάρκετινγκ και ψυχολογία είναι δίδυμα αδέλφια. Κι αυτό γιατί το μάρκετινγκ, το σύστημα δηλαδή που χρησιμοποιούμε για να τιμολογήσουμε, να ...
Διαβάστε περισσότερα

Μη δίνετε υποσχέσεις που δεν μπορείτε να κρατήσετε

Στην προσπάθεια να αντεπεξέλθουν στον ολοένα εντεινόμενο ανταγωνισμό, πολλοί φαρμακοποιοί κάνουν το λάθος να υπερβάλλουν ως προς τις πραγματικές δυνατότητες που διαθέτει το φαρμακείο τους, το προσωπικό τους, οι προμηθευτές ...
Διαβάστε περισσότερα

Τα ερεθίσματα που καθορίζουν την απόφαση αγοράς ενός προϊόντος

Ο Ανδρέας Καλλιβωκάς, φαρμακοποιός και εκπαιδευτής, γράφει για το Pharmacy2020. Πώς επιλέγει ο πελάτης του φαρμακείου σας; Σύμφωνα με έγκυρες ιατρικές μελέτες που αξιοποιούνται από την επιστήμη του νευρομάρκετινγκ, 6 ...
Διαβάστε περισσότερα

Ηλεκτρονικό φαρμακείο: η εξέλιξη των καιρών

Το ηλεκτρονικό φαρμακείο μπορεί άριστα να λειτουργήσει παράλληλα με το φυσικό φαρμακείο και να αποτελέσει τον διαδικτυακό του βραχίονα, αρκεί να πληρούνται δύο βασικοί όροι: να μην «κανιβαλίζει» το φυσικό ...
Διαβάστε περισσότερα

Προσφέρω την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στο κοινό μου;

Το σύγχρονο φαρμακείο δεν πουλάει μόνο φάρμακα και καταναλωτικά προϊόντα υψηλής ποιότητας. Πουλάει κυρίως υπηρεσίες. Και βάσει αυτού, η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ασθενών και του καταναλωτικού κοινού πρέπει να ...
Διαβάστε περισσότερα

Αυξάνω την πελατεία μου κρατώντας την υπάρχουσα!

Σε πολλούς φαρμακοποιούς γίνεται έμμονη ιδέα η αύξηση της πελατείας τους. Σε ακόμα περισσότερους επικρατεί η λανθασμένη αντίληψη ότι άπαξ και ένας καταναλωτής διασχίσει την πόρτα του καταστήματος γίνεται αυτόματα ...
Διαβάστε περισσότερα

Φυσικό και online φαρμακείο: ενισχύστε και τα δύο

Τα φαρμακεία σε όλο τον κόσμο αναζητούν σήμερα τρόπους για να προσφέρουν στους πελάτες τους ευχάριστη εμπειρία αγορών, είτε μέσα από το φυσικό τους κατάστημα είτε μέσα από το online ...
Διαβάστε περισσότερα

Γυναίκα, καταναλωτική συμπεριφορά και φαρμακείο: σκέψεις γύρω από ένα δυναμικό τρίγωνο

Τι είναι το φαρμακείο σήμερα; Αν συμφωνείτε πως πρόκειται για έναν χώρο που –πέρα από το αυτονόητο, δηλαδή υπηρεσίες και προϊόντα υγείας– προσφέρει και μια ανεξάντλητη γκάμα καταναλωτικών προϊόντων υψηλών ...
Διαβάστε περισσότερα

Πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης: ανταμείψτε και ανταμειφθείτε

Κοινός τόπος τα τελευταία χρόνια, τα προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης (loyalty programs) βασίζονται σε μια απλή λογική: ανταμείβουμε τους πιστούς πελάτες μας, ενδυναμώνοντας τη σχέση τους με το φαρμακείο μας ...
Διαβάστε περισσότερα

Ικανοποιημένοι πελάτες, αυξημένες πωλήσεις

Για το σημερινό φαρμακείο, οι ικανοποιημένοι πελάτες σημαίνουν δύο πράγματα: πρώτον, πελάτες που είναι πιστοί και, δεύτερον, πελάτες που ξοδεύουν. Μη βιαστείτε να βγάλετε το βιαστικό συμπέρασμα ότι ο φαρμακοποιός αποσκοπεί ...
Διαβάστε περισσότερα

Ανυπομονησία & δυσαρέσκεια πελατών

Πολλοί φαρμακοποιοί αναφέρουν τελευταία στις συζητήσεις τους σαν ανησυχητικό σημάδι την έξαρση των φαινομένων (κρουσμάτων, αν θέλετε) ανυπομονησίας και δυσαρέσκειας των πελατών τους, όταν η εξυπηρέτησή τους δεν είναι άμεση ...
Διαβάστε περισσότερα
Loading...

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.