Πελατοκεντρική Προσέγγιση

Σύστημα επιβράβευσης πελατείας

Έχετε αναρωτηθεί τι προσφέρετε στους πιστούς πελάτες του φαρμακείου σας και πώς θα κερδίσετε την προτίμηση όλο και περισσότερων; Είναι πλέον κοινός τόπος ότι ο σχεδιασμός σας πρέπει να περιλαμβάνει ...
Διαβάστε περισσότερα

Η φιλοσοφία του φαρμακείου και η στρατηγική υλοποίησης της

Το φαρμακείο του σήμερα, ένας πολύπλοκος οργανισμός που συνδυάζει παραδοσιακούς και εντελώς σύγχρονους όρους λειτουργίας, επιβάλλεται να έχει συγκεκριμένη φιλοσοφία και στρατηγική για να επιβιώσει και να αναπτυχθεί. Ξεκινώντας από ...
Διαβάστε περισσότερα

Είναι ικανοποιημένοι οι πελάτες σας;

Σωστά δίνετε βάση στον κύκλο εργασιών σας, στις πωλήσεις, στο ποσοστό κέρδους, αλλά σας απασχόλησε ποτέ πραγματικά ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών σας; Οι πελάτες βρίσκονται στην καρδιά της λειτουργίας ...
Διαβάστε περισσότερα

Προσελκύστε περισσότερους πελάτες χωρίς εκπτώσεις

Έχουμε τονίσει πολλές φορές ότι οι εκπτώσεις, το «σκότωμα» των τιμών, μόνο καλό δεν κάνει. Μακροπρόθεσμα, σε κανένα επίπεδο δεν ωφελείται το φαρμακείο. Αντίθετα, η αγορά μπορεί να λειτουργήσει ανταγωνιστικά, ...
Διαβάστε περισσότερα

Εκσυγχρονίστε και εμπλουτίστε τους τρόπους πληρωμής για τους πελάτες σας

Το φαρμακείο σήμερα ακολουθεί το μεγάλο ρεύμα της λιανικής και λειτουργεί με όρους που διευκολύνουν τον σύγχρονο καταναλωτή στον τρόπο με τον οποίο πληρώνει, συμβαδίζοντας με τις τελευταίες εξελίξεις στην ...
Διαβάστε περισσότερα

Προωθητικές ενέργειες φαρμακείου

Η επιτυχία του σύγχρονου φαρμακείου βασίζεται πλέον εν πολλοίς στον τρόπο που επικοινωνεί με το κοινό του, μέσα από τις προωθητικές ενέργειες. Η επικοινωνία αυτή πρέπει να είναι προσωποποιημένη, πρωτότυπη, ...
Διαβάστε περισσότερα

Τρία πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να πείτε στους πελάτες σας

Σύμφωνα με την μελέτη των James Allen, Frederick F. Reichheld και Barney Hamilton ‘The Three «Ds» of Customer Experience’ στο περιβάλλον της λιανικής και συνεπώς του σύγχρονου φαρμακείου, φαίνεται πως αν ...
Διαβάστε περισσότερα

Η έννοια και η αξία του νευρομάρκετινγκ

Ο Ανδρέας Καλλιβωκάς, φαρμακοποιός και εκπαιδευτής, γράφει για το Pharmacy2020. Μάρκετινγκ και ψυχολογία είναι δίδυμα αδέλφια. Κι αυτό γιατί το μάρκετινγκ, το σύστημα δηλαδή που χρησιμοποιούμε για να τιμολογήσουμε, να ...
Διαβάστε περισσότερα

Μη δίνετε υποσχέσεις που δεν μπορείτε να κρατήσετε

Στην προσπάθεια να αντεπεξέλθουν στον ολοένα εντεινόμενο ανταγωνισμό, πολλοί φαρμακοποιοί κάνουν το λάθος να υπερβάλλουν ως προς τις πραγματικές δυνατότητες που διαθέτει το φαρμακείο τους, το προσωπικό τους, οι προμηθευτές ...
Διαβάστε περισσότερα

Tailor-made σχεδιασμός & επίπλωση φαρμακείου

Η σχεδίαση, ο εξοπλισμός και η επίπλωση φαρμακείου διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο τόσο στην έκθεση και παρουσίαση των προϊόντων του, όσο και στην εικόνα που εκπέμπει στο καταναλωτικό κοινό. Η έννοια του ...
Διαβάστε περισσότερα

Τα ερεθίσματα που καθορίζουν την απόφαση αγοράς ενός προϊόντος

Ο Ανδρέας Καλλιβωκάς, φαρμακοποιός και εκπαιδευτής, γράφει για το Pharmacy2020. Πώς επιλέγει ο πελάτης του φαρμακείου σας; Σύμφωνα με έγκυρες ιατρικές μελέτες που αξιοποιούνται από την επιστήμη του νευρομάρκετινγκ, 6 ...
Διαβάστε περισσότερα

Ηλεκτρονικό φαρμακείο: η εξέλιξη των καιρών

Το ηλεκτρονικό φαρμακείο μπορεί άριστα να λειτουργήσει παράλληλα με το φυσικό φαρμακείο και να αποτελέσει τον διαδικτυακό του βραχίονα, αρκεί να πληρούνται δύο βασικοί όροι: να μην «κανιβαλίζει» το φυσικό ...
Διαβάστε περισσότερα

Εταιρική ταυτότητα: το φαρμακείο ως διακριτή μονάδα

Πως προέκυψε η ιδέα για να αναπτύσσεται εταιρική ταυτότητα για τα φαρμακεία? Με τη λέξη «φαρμακείο», μέχρι πρόσφατα, χαρακτηρίζαμε μια κατηγορία και όχι ένα συγκεκριμένο κατάστημα. Τα φαρμακεία δεν διαφοροποιούνταν, ...
Διαβάστε περισσότερα

Κατακτώντας τη γνώση του πώς αγοράζει ο πελάτης

Ο Ανδρέας Καλλιβωκάς, φαρμακοποιός και εκπαιδευτής, γράφει για το Pharmacy2020. Το σύγχρονο φαρμακείο, με την έμφαση στη διάθεση premium προϊόντων ομορφιάς, υγείας & ευεξίας, οφείλει να μελετήσει και να κατανοήσει ...
Διαβάστε περισσότερα
Loading...

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.