Καταναλωτής Φαρμακείου

Είναι ικανοποιημένοι οι πελάτες σας;

Σωστά δίνετε βάση στον κύκλο εργασιών σας, στις πωλήσεις, στο ποσοστό κέρδους, αλλά σας απασχόλησε ποτέ πραγματικά ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών σας; Οι πελάτες βρίσκονται στην καρδιά της λειτουργίας ...
Διαβάστε περισσότερα

Εκσυγχρονίστε και εμπλουτίστε τους τρόπους πληρωμής για τους πελάτες σας

Το φαρμακείο σήμερα ακολουθεί το μεγάλο ρεύμα της λιανικής και λειτουργεί με όρους που διευκολύνουν τον σύγχρονο καταναλωτή στον τρόπο με τον οποίο πληρώνει, συμβαδίζοντας με τις τελευταίες εξελίξεις στην ...
Διαβάστε περισσότερα

Τρία πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να πείτε στους πελάτες σας

Σύμφωνα με την μελέτη των James Allen, Frederick F. Reichheld και Barney Hamilton ‘The Three «Ds» of Customer Experience’ στο περιβάλλον της λιανικής και συνεπώς του σύγχρονου φαρμακείου, φαίνεται πως αν ...
Διαβάστε περισσότερα

Η έννοια και η αξία του νευρομάρκετινγκ

Ο Ανδρέας Καλλιβωκάς, φαρμακοποιός και εκπαιδευτής, γράφει για το Pharmacy2020. Μάρκετινγκ και ψυχολογία είναι δίδυμα αδέλφια. Κι αυτό γιατί το μάρκετινγκ, το σύστημα δηλαδή που χρησιμοποιούμε για να τιμολογήσουμε, να ...
Διαβάστε περισσότερα

Τα ερεθίσματα που καθορίζουν την απόφαση αγοράς ενός προϊόντος

Ο Ανδρέας Καλλιβωκάς, φαρμακοποιός και εκπαιδευτής, γράφει για το Pharmacy2020. Πώς επιλέγει ο πελάτης του φαρμακείου σας; Σύμφωνα με έγκυρες ιατρικές μελέτες που αξιοποιούνται από την επιστήμη του νευρομάρκετινγκ, 6 ...
Διαβάστε περισσότερα

Ηλεκτρονικό φαρμακείο: η εξέλιξη των καιρών

Το ηλεκτρονικό φαρμακείο μπορεί άριστα να λειτουργήσει παράλληλα με το φυσικό φαρμακείο και να αποτελέσει τον διαδικτυακό του βραχίονα, αρκεί να πληρούνται δύο βασικοί όροι: να μην «κανιβαλίζει» το φυσικό ...
Διαβάστε περισσότερα

Κατακτώντας τη γνώση του πώς αγοράζει ο πελάτης

Ο Ανδρέας Καλλιβωκάς, φαρμακοποιός και εκπαιδευτής, γράφει για το Pharmacy2020. Το σύγχρονο φαρμακείο, με την έμφαση στη διάθεση premium προϊόντων ομορφιάς, υγείας & ευεξίας, οφείλει να μελετήσει και να κατανοήσει ...
Διαβάστε περισσότερα

Διακόσμηση φαρμακείου και visual displays

Λίγο ως πολύ,το φαρμακείο σαν χώρος είχε έως τώρα ταυτιστεί στο μυαλό του καταναλωτή με μια συγκεκριμένη εικόνα. Μια εικόνα που παρέπεμπε σε συγκεκριμένες θεματικές ενότητες. Φάρμακα και κάποια προϊόντα ...
Διαβάστε περισσότερα

Προσφέρω την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στο κοινό μου;

Το σύγχρονο φαρμακείο δεν πουλάει μόνο φάρμακα και καταναλωτικά προϊόντα υψηλής ποιότητας. Πουλάει κυρίως υπηρεσίες. Και βάσει αυτού, η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ασθενών και του καταναλωτικού κοινού πρέπει να ...
Διαβάστε περισσότερα

Αυξάνω την πελατεία μου κρατώντας την υπάρχουσα!

Σε πολλούς φαρμακοποιούς γίνεται έμμονη ιδέα η αύξηση της πελατείας τους. Σε ακόμα περισσότερους επικρατεί η λανθασμένη αντίληψη ότι άπαξ και ένας καταναλωτής διασχίσει την πόρτα του καταστήματος γίνεται αυτόματα ...
Διαβάστε περισσότερα

Φυσικό και online φαρμακείο: ενισχύστε και τα δύο

Τα φαρμακεία σε όλο τον κόσμο αναζητούν σήμερα τρόπους για να προσφέρουν στους πελάτες τους ευχάριστη εμπειρία αγορών, είτε μέσα από το φυσικό τους κατάστημα είτε μέσα από το online ...
Διαβάστε περισσότερα

Γυναίκα, καταναλωτική συμπεριφορά και φαρμακείο: σκέψεις γύρω από ένα δυναμικό τρίγωνο

Τι είναι το φαρμακείο σήμερα; Αν συμφωνείτε πως πρόκειται για έναν χώρο που –πέρα από το αυτονόητο, δηλαδή υπηρεσίες και προϊόντα υγείας– προσφέρει και μια ανεξάντλητη γκάμα καταναλωτικών προϊόντων υψηλών ...
Διαβάστε περισσότερα

Προγράμματα επιβράβευσης vs εκπτώσεις: and the winner is…

Για πολλά φαρμακεία, οι εκπτώσεις σε καταναλωτικά προϊόντα λειτουργούν ως κράχτης για την προσέλκυση νέων πελατών και, συνακόλουθα, για την αύξηση των πωλήσεων. Μέχρις εδώ καμία αντίρρηση, μόνο που ο ...
Διαβάστε περισσότερα

Πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης: ανταμείψτε και ανταμειφθείτε

Κοινός τόπος τα τελευταία χρόνια, τα προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης (loyalty programs) βασίζονται σε μια απλή λογική: ανταμείβουμε τους πιστούς πελάτες μας, ενδυναμώνοντας τη σχέση τους με το φαρμακείο μας ...
Διαβάστε περισσότερα
Loading...

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.