Επικοινωνία Φαρμακείου

Σύστημα επιβράβευσης πελατείας

Έχετε αναρωτηθεί τι προσφέρετε στους πιστούς πελάτες του φαρμακείου σας και πώς θα κερδίσετε την προτίμηση όλο και περισσότερων; Είναι πλέον κοινός τόπος ότι ο σχεδιασμός σας πρέπει να περιλαμβάνει ...
Διαβάστε περισσότερα

Η φιλοσοφία του φαρμακείου και η στρατηγική υλοποίησης της

Το φαρμακείο του σήμερα, ένας πολύπλοκος οργανισμός που συνδυάζει παραδοσιακούς και εντελώς σύγχρονους όρους λειτουργίας, επιβάλλεται να έχει συγκεκριμένη φιλοσοφία και στρατηγική για να επιβιώσει και να αναπτυχθεί. Ξεκινώντας από ...
Διαβάστε περισσότερα

Συναισθηματικά νοήμονες επιχειρήσεις: οι κερδισμένοι του σήμερα και του αύριο

‘Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.’ Λέων Τολστόι Μπορούμε στον ...
Διαβάστε περισσότερα

Προωθητικές ενέργειες φαρμακείου

Η επιτυχία του σύγχρονου φαρμακείου βασίζεται πλέον εν πολλοίς στον τρόπο που επικοινωνεί με το κοινό του, μέσα από τις προωθητικές ενέργειες. Η επικοινωνία αυτή πρέπει να είναι προσωποποιημένη, πρωτότυπη, ...
Διαβάστε περισσότερα

Η έννοια και η αξία του νευρομάρκετινγκ

Ο Ανδρέας Καλλιβωκάς, φαρμακοποιός και εκπαιδευτής, γράφει για το Pharmacy2020. Μάρκετινγκ και ψυχολογία είναι δίδυμα αδέλφια. Κι αυτό γιατί το μάρκετινγκ, το σύστημα δηλαδή που χρησιμοποιούμε για να τιμολογήσουμε, να ...
Διαβάστε περισσότερα

Μη δίνετε υποσχέσεις που δεν μπορείτε να κρατήσετε

Στην προσπάθεια να αντεπεξέλθουν στον ολοένα εντεινόμενο ανταγωνισμό, πολλοί φαρμακοποιοί κάνουν το λάθος να υπερβάλλουν ως προς τις πραγματικές δυνατότητες που διαθέτει το φαρμακείο τους, το προσωπικό τους, οι προμηθευτές ...
Διαβάστε περισσότερα

To Εγώ εχθρός ή φίλος της μάθησης?

Η σύμβουλος μάρκετινγκ, Ευαγγελία Γεροντή, γράφει για το Pharmacy2020. ‘’Κάθε άνθρωπος που γνωρίζω είναι δάσκαλός μου σε κάποιο σημείο, και μαθαίνω από αυτόν’’ (Ralph Waldo Emerson) Η οικονομική κρίση του ...
Διαβάστε περισσότερα

Εταιρική ταυτότητα: το φαρμακείο ως διακριτή μονάδα

Πως προέκυψε η ιδέα για να αναπτύσσεται εταιρική ταυτότητα για τα φαρμακεία? Με τη λέξη «φαρμακείο», μέχρι πρόσφατα, χαρακτηρίζαμε μια κατηγορία και όχι ένα συγκεκριμένο κατάστημα. Τα φαρμακεία δεν διαφοροποιούνταν, ...
Διαβάστε περισσότερα

Κατακτώντας τη γνώση του πώς αγοράζει ο πελάτης

Ο Ανδρέας Καλλιβωκάς, φαρμακοποιός και εκπαιδευτής, γράφει για το Pharmacy2020. Το σύγχρονο φαρμακείο, με την έμφαση στη διάθεση premium προϊόντων ομορφιάς, υγείας & ευεξίας, οφείλει να μελετήσει και να κατανοήσει ...
Διαβάστε περισσότερα

Διακόσμηση φαρμακείου και visual displays

Λίγο ως πολύ,το φαρμακείο σαν χώρος είχε έως τώρα ταυτιστεί στο μυαλό του καταναλωτή με μια συγκεκριμένη εικόνα. Μια εικόνα που παρέπεμπε σε συγκεκριμένες θεματικές ενότητες. Φάρμακα και κάποια προϊόντα ...
Διαβάστε περισσότερα

Το φαρμακείο ως κομμάτι του κοινωνικού συνόλου

Ο Ανδρέας Καλλιβωκάς, φαρμακοποιός και εκπαιδευτής, γράφει για το Pharmacy2020. Η σχέση μεταξύ μιας οποιασδήποτε επιχείρησης και της κοινωνίας μέσα στην οποία δραστηριοποιείται είναι πολύπλοκη, με άμεσες και έμμεσες αλληλεξαρτήσεις ...
Διαβάστε περισσότερα

Active Marketing Plan για το φαρμακείο: πώς το βάζω σε εφαρμογή;

Σήμερα είναι πλέον κοινός τόπος ότι η εξατομικευμένη επικοινωνία και προβολή του φαρμακείου είναι μονόδρομος για την επιβίωση και την ανάπτυξή του. Το πλάνο marketing πρέπει να συντίθεται από εφαρμοσμένες ...
Διαβάστε περισσότερα

Εμπορική Αρχιτεκτονική και Conceptual Design

(για ένα φαρμακείο που ξεχωρίζει από τον σωρό) Το σύγχρονο φαρμακείο έχει μετεξελιχθεί σε έναν χώρο τον οποίο ο καταναλωτής επισκέπτεται όχι μόνο για λόγους υγείας. Το επισκέπτεται και για ...
Διαβάστε περισσότερα

Προσφέρω την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στο κοινό μου;

Το σύγχρονο φαρμακείο δεν πουλάει μόνο φάρμακα και καταναλωτικά προϊόντα υψηλής ποιότητας. Πουλάει κυρίως υπηρεσίες. Και βάσει αυτού, η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ασθενών και του καταναλωτικού κοινού πρέπει να ...
Διαβάστε περισσότερα
Loading...

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.