Πρόσοψη & βιτρίνα: Δύο πανίσχυρα εργαλεία πώλησης

Είναι απορίας άξιο ότι στην εποχή που το οπτικό ερέθισμα λειτουργεί σαν το εναρκτήριο σημείο μιας πώλησης, υπάρχουν επαγγελματίες φαρμακοποιοί που παραμελούν την πρόσοψη και τη βιτρίνα τους και αρκούνται ουσιαστικά στο φθαρμένο εννοιολογικά σήμα-κατατεθέν του πράσινου σταυρού για να προσελκύσουν πελατεία. Ακολουθούν τέσσερις λόγοι που το φαρμακείο σας ξεκινάει από την εξωτερική του εμφάνιση.

«Επεκτείνετε» τον χώρο σας

Το φαρμακείο σας πρέπει να “φωνάζει” από μακριά. Πρέπει να επεκτείνει τον ζωτικό του χώρο, προκαλώντας το ενδιαφέρον και την περιέργεια. Η βιτρίνα του φαρμακείου καλείται πλέον να αντεπεξέλθει σε πιο σύνθετους ρόλους, γιατί απλούστατα μια βιτρίνα είναι πάντα… βιτρίνα. Όλοι οι επαγγελματικοί κλάδοι το ξέρουν και το εκμεταλλεύονται στο έπακρο, εκτός από το φαρμακείο που τώρα αρχίζει να συνειδητοποιεί τη δύναμη του συγκεκριμένου εργαλείου.


Δηλώστε την ταυτότητά σας

Η αναγνώριση του φαρμακείου σας πρέπει να είναι άμεση. «Παίξτε» δημιουργικά με τη χρήση χρωμάτων, σχεδίων ή άλλων στοιχείων της εταιρικής σας ταυτότητας (αλήθεια, έχετε δημιουργήσει τη δική σας εταιρική ταυτότητα; Αν όχι, δείτε το άρθρο http://www.pharmacy2020.gr/blogging/branding/).

Προσελκύστε και εντυπωσιάστε

Μελέτες δείχνουν ότι από τα 5 ως τα 20 μέτρα ο πελάτης αρχίζει να διακρίνει λεπτομέρειες και να αξιολογεί την πρόσοψη ενός καταστήματος. Τραβήξτε του την προσοχή με μια όμορφη, πρωτότυπη βιτρίνα και μια άνετη είσοδο, δίνοντας την ευκαιρία στο μάτι να περιπλανηθεί σε ένα καλά φωτισμένο μαγαζί.


Κερδίστε το επίπεδο των ματιών

Σε απόσταση 5 μέτρων, η εναέρια σήμανση δεν είναι πλέον ορατή. Στο επίπεδο των ματιών πρέπει πλέον να λειτουργούν:

  • Τα χρώματα της εταιρικής σας ταυτότητας
  • Λογότυπα
  • Προϊόντα
  • Καλαίσθητες επιγραφές
  • Συνολικά η αίσθηση του καλόγουστου, του πρωτότυπου και του μοναδικού.

Θυμηθείτε πως πολλοί κρίνουν το εσωτερικό ενός καταστήματος από το εξωτερικό του. Δικαιώστε τους και κερδίστε νέα πελατεία!

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Απόψεις (Delete), Ατμόσφαιρα Φαρμακείου, Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Επικοινωνία Φαρμακείου, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Προώθηση Φαρμακείου, Τάσεις Αγοράς, Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας.