Ποιος τολμά να υποτιμήσει τη μη φαρμακευτική ύλη;

 

Οι εποχές άλλαξαν, αλλά το φάρμακο παραμένει αποκλειστικότητα του φαρμακοποιού και του φαρμακείου του. Με μία διαφορά. Τώρα πλαισιώνεται από σκευάσματα και προϊόντα που απευθύνονται στον σύγχρονο καταναλωτή.

Ο μονοσήμαντος χαρακτήρας του φαρμακείου έχει πλέον αλλοιωθεί, είτε μας αρέσει είτε όχι. Για να είμαστε πιο ακριβείς, θα πούμε πως το φαρμακείο συστεγάζει δύο απόλυτα διακριτούς τομείς: το φάρμακο και τα προϊόντα που απευθύνονται στον καταναλωτή. Και τα δύο βρίσκονται κάτω από την εγγύηση και την επιστημονική σφραγίδα του φαρμακοποιού. Το φαρμακείο της νέας εποχής έχει προσθέσει τομείς και προϊόντα που ήταν αδιανόητοι στο κοντινό παρελθόν, τα οποία όμως συγκροτούν ένα κρίσιμο κομμάτι για την επιβίωση και την ανάπτυξή του.


Προσοχή, όμως! Δεν είναι λίγες οι φορές που αυτή η νέα εμπορική ύλη αντιμετωπίζεται με κάποια δόση υποτίμησης από την πλευρά του προσωπικού του φαρμακείου, που “σνομπάρει” τα καταναλωτικά και παραφαρμακευτικά προϊόντα και δεν τα προωθεί στον καταναλωτή που τα ζητάει με τη γνώση και τον επαγγελματισμό που απαιτούνται. Αυτή η εντελώς λανθασμένη αντίληψη πρέπει να “σπάσει” άμεσα! Αποτελεί όρο επιβίωσης να καταλάβουν όλοι ότι στο φαρμακείο δεν ισχύουν πλέον διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στο φάρμακο και το παραφάρμακο, το καλλυντικό, το σκεύασμα πρόληψης, το συμπλήρωμα διατροφής κ.ο.κ.

Η εξοικείωση του προσωπικού με τη συγκεκριμένη εμπορική ύλη και η προώθησή της πρέπει να είναι απόλυτη προτεραιότητα του φαρμακοποιού!

Πόσο μάλλον που το μέλλον δεν έχει όρια. Ήδη το φαρμακείο μετασχηματίζεται σε πρωτοβάθμιο κέντρο παροχής υπηρεσιών υγείας. Ο φαρμακοποιός και το προσωπικό οφείλουν να προετοιμάζονται για να παρέχουν ανάλογη καθοδήγηση και υπηρεσίες. Ο καταναλωτής κερδίζεται όταν αισθάνεται ότι βρίσκεται σε ένα one-stop-shop όπου παίρνει απαντήσεις στα ερωτήματά του και βρίσκει αυτό που ζητάει σε απόλυτους όρους εξυπηρέτησης, γνώσης, ποιότητας και τιμής.

Το αύριο είναι εδώ και είναι αφόρητα απαιτητικό. Το φαρμακείο στεγάζει πλέον σε ισότιμη βάση και το φάρμακο, και τα προϊόντα καταναλωτή, και τις πρωτοβάθμιες υπηρεσίες υγείας. Αύριο ίσως και άλλα προϊόντα ή υπηρεσίες. Αυτόν τον χαρακτήρα, ενιαία και αδιαίρετα, πρέπει να υπηρετούν ο φαρμακοποιός και το προσωπικό του για να διασφαλίσουν την επιβίωση και την υγιή ανάπτυξή του

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Απόψεις (Delete), Επικοινωνία Φαρμακείου, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Ολιστική Προσέγγιση, Προϊόντα Φαρμακείου, Προσωπικό Φαρμακείου (rename - Διοίκηση Προσωπικού), Προώθηση Φαρμακείου, Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας, Φιλοσοφία Pharmacy2020.