Ποιον αφορά το φαρμακείο σας; Ποιο το κοινό «στόχος»;

Αν η απάντηση για το ποιο είναι το κοινό «στόχος» του φαρμακείου σας είναι «κανέναν ιδιαίτερα και όλους μαζί», τότε μάλλον είστε στον λάθος δρόμο. Απλούστατα γιατί είστε ακόμα ένα «βαρετό» φαρμακείο που δεν θα λείψει σε κανέναν αν αύριο σταματήσει να λειτουργεί.

Επομένως, η επόμενη ερώτηση είναι: θέλετε να είστε «αόρατος» ή να ξεχωρίζετε και να σας προσέχουν;

H τάση στο σημερινό μάρκετινγκ είναι να απευθυνόμαστε σε ομάδες ατόμων που μοιράζονται ένα κοινό πάθος, ένα κοινό πρόβλημα ή ένα κοινό ενδιαφέρον. Μια ματιά στο Facebook -για παράδειγμα- θα σας πείσει αμέσως. Ένα επιπλέον χαρακτηριστικό αυτών των ομάδων είναι ότι παθιάζονται με το πρόβλημα που τους απασχολεί ή με το αντικείμενο που τους εξιτάρει. Πρόχειρα μπορούμε να αναφέρουμε μερικές τέτοιες «φυλές»: άνθρωποι με προβλήματα διαβήτη, φανατικοί της πεζοπορίας, λάτρεις της γυμναστικής, γνώστες του «εναλλακτικού»… και ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό.


Τώρα, λοιπόν, ξέρετε πού πρέπει να εστιάσετε.

Αν επιπλέον παράγετε δικά σας προϊόντα, το να εντοπίσετε τις ομάδες-στόχους σας μπορεί να κάνει τη διαφορά. Οι ιδέες σας και τα προϊόντα που έχετε δημιουργήσει δεν είναι για όλους. Είναι για τους πιστούς του φαρμακείου σας που θα δημιουργήσετε. Είναι για αυτούς που το φαρμακείο σας τους εμπνέει. Γι’ αυτούς που θα αφήσει ένα δυσαναπλήρωτο κενό αν αύριο πάψει να λειτουργεί.

Αν, λοιπόν, μπορείτε να απαντήσετε ποιον αφορά το φαρμακείο σας, είστε στον σωστό δρόμο.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Απόψεις (Delete), Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Εξυπηρέτηση Πελατών, Καταναλωτής Φαρμακείου, Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *