Στοχεύστε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε

Ποιο είναι το κοινό-στόχος για το φαρμακείο σας; Αν όχι, χάνετε την ευκαιρία να απευθυνθείτε στους ανθρώπους που θα θέλατε να περάσουν την πόρτα της επιχείρησής σας. Πρόκειται ακριβώς για αυτούς που είναι δυνητικά οι καλύτεροί σας πελάτες και επομένως δεν έχετε την πολυτέλεια να μην τους γνωρίζετε ή να τους αγνοείτε.


Ξεκινήστε λοιπόν άμεσα να τους ορίσετε, εξετάζοντας τους ακόλουθους παράγοντες:

  • Ιατρικές ανάγκες
  • Τρόπος ζωής
  • Ηλικία
  • Αριθμός μελών οικογένειας
  • Οικονομική δυνατότητα

Πιθανά θα καταλήξετε σε περισσότερα από ένα κοινά-στόχους. Αν βρίσκεστε κοντά σε γυμναστήριο, πρέπει να βάλετε σε προτεραιότητα εκείνους που ψάχνουν για βιταμίνες και συμπληρώματα διατροφής. Αν η συνοικία σας έχει πολλά νέα ζευγάρια, τα βρεφικά προϊόντα ενδεχομένως θα έχουν την τιμητική τους. Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να αφιερώσετε χρόνο και προσπάθεια για να καταλάβετε σε ποιο συγκεκριμένο τμήμα του κοινού πρέπει να απευθυνθείτε και να αναπτύξετε το φαρμακείο σας προς τη σωστή κατεύθυνση.


Όταν το κάνετε, θα είστε σε θέση να:

Χτίσετε σωστά το μάρκετινγκ του φαρμακείου σας και να εστιάσετε κατά κύριο λόγο σε αυτούς που αφήνουν κέρδος. Σε αντίθετη περίπτωση, πελαγοδρομείτε χωρίς να ξέρετε πού ακριβώς κατευθύνεστε.

Έχετε ταχύτερη και μεγαλύτερη κερδοφορία, αποκτώντας πιστό και σταθερό κοινό. Όλοι γνωρίζουμε ότι σε συνθήκες έντασης του ανταγωνισμού, το πιστό κοινό αποτελεί το μεγαλύτερο κεφάλαιο μιας επιχείρησης.

Προωθήσετε την προσωπική σας σχέση με το συγκεκριμένο κοινό.

Όλοι θέλουμε να έχουμε την προσοχή και την εκτίμηση του φαρμακοποιού μας. Η προσωπική σχέση με τους πελάτες-στόχους σας θα δημιουργήσει μια ομάδα ανθρώπων πιστούς στο φαρμακείο σας, που θα θελήσουν να μοιραστούν την εμπειρία τους με άλλους. Και το word of mouth που θα δημιουργηθεί είναι η καλύτερη διαφήμιση για εσάς!

Πηγή: pharmacyowners.com

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Εξυπηρέτηση Πελατών, Επικοινωνία Φαρμακείου, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Καταναλωτής Φαρμακείου, Ολιστική Προσέγγιση, Οργάνωση Φαρμακείου(delete), Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Πιστότητα Πελατείας, Προώθηση Φαρμακείου, Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας, Φιλοσοφία Pharmacy2020.