6 εμπορικές συμβουλές για την καλοκαιρινή περίοδο

Με την καλοκαιρινή περίοδο να πλησιάζει, είναι ώρα να σχεδιάσετε τις κινήσεις σας για να το αξιοποιήσετε στο έπακρο.

1. Βεβαιωθείτε ότι τα ράφια σας έχουν τη σωστή ποσότητα εμπορεύματος, ώστε οι πελάτες που ξέρουν τι θέλουν να αγοράσουν να μην περιμένουν στην ουρά απλά για να ρωτήσουν αν το έχετε. Χρυσή συμβουλή: μην παραφορτώνετε τα ράφια! Λιγότερα προϊόντα δημιουργούν την αίσθηση του επείγοντος και την εντύπωση ότι τα αποθέματα εξαντλούνται, παρακινώντας τους πελάτες να ψωνίσουν επιτόπου!

2. Τοποθετήστε τα προϊόντα στρατηγικά στις θερμές ζώνες του φαρμακείου σε περισσότερο από μία θέση, για να αυξήσετε τις πιθανότητες αυθορμητισμού κατανάλωσης. Δείξτε δημιουργικό πνεύμα: τοποθετήστε δίπλα στο ταμείο προϊόντα που ζητιούνται μεμονωμένα και βάλτε δίπλα στα best selling προϊόντα σας αυτά που θέλετε να προωθήσετε. Με τον τρόπο αυτό τα «ανεβάζετε» στα μάτια των πελατών σας.


3. Οργανώστε τον χώρο σας ώστε τα προϊόντα που «ξεπουλάνε» να μπορούν να αντικατασταθούν άμεσα τις ώρες αιχμής. Οι πελάτες σιχαίνονται την αναμονή, το γνωρίζετε εξάλλου.

4. Αξιολογήστε τις πωλήσεις και την κίνηση του φαρμακείου σας το περσινό καλοκαίρι για να οργανωθείτε καλύτερα: αν δεν είστε σίγουροι, μπορείτε να διαπιστώσετε από τα τερματικά αποδοχής καρτών ποιες είναι οι ώρες αιχμής, ώστε να προγραμματίσετε π.χ. αποτελεσματικά το ωράριο των υπαλλήλων σας και το στοκάρισμα των ραφιών σας.


5. Προετοιμάστε το προσωπικό σας. Συχνά η καταπόνηση του προσωπικού είναι μεγαλύτερη, επομένως πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η ομάδα σας αντιλαμβάνεται τις ευθύνες, μπορεί να ορίσει προτεραιότητες και είναι αποτελεσματική στον χειρισμό των πελατών του φαρμακείου σας.

6. Θεσπίστε κίνητρα για το προσωπικό σας όταν υπερκαλύπτει τους στόχους που έχετε θέσει. Το «επιπλέον» που θα προσφέρετε, θα επιστρέψει πολλαπλασιασμένο σε εσάς. Κινητοποιήστε τους υπαλλήλους σας ώστε στο τέλος της ημέρας να είστε όλοι ευχαριστημένοι!

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Διοίκηση Φαρμακείου, Εξυπηρέτηση Πελατών, Επικοινωνία Φαρμακείου, Οργάνωση Φαρμακείου(delete), Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Προσωπικό Φαρμακείου (rename - Διοίκηση Προσωπικού), Προώθηση Φαρμακείου.