Το Sainsbury’s νικητής για την καλύτερη Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση στη Μ. Βρετανία!

Τα βρετανικά πολυκαταστήματα John Lewis, περσινοί και μόνιμοι σχεδόν νικητές στη μάχη της καλύτερης χριστουγεννιάτικης διαφήμισης στη Μ. Βρετανία, ηττήθηκαν φέτος από τα σούπερ μάρκετ Sainsbury’s!

Ο γάτος που πρωταγωνιστεί στη «Χριστουγεννιάτικη καταστροφή» με τη φωνή της Έμα Τόμσον, ανακηρύχθηκε από τα social media νικητής! Γνωστός στο κοινό από τα παιδικά βιβλία της Judith Kerr, ο ζημιάρης γάτος Mog έκοψε πρώτος το νήμα στην άτυπη μάχη που διεξάγεται κάθε χρόνο για την καλύτερη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση και εξαργυρώνεται με την ανάλογη επισκεψιμότητα στα καταστήματα της νικήτριας εταιρείας.

Σας παραθέτουμε εδώ τη διαφήμιση του Sainsbury’s για να την απολαύσετε:

Στο ανάλογο περσινό μας άρθρο, τονίσαμε ότι το ελληνικό φαρμακείο πρέπει να εκμεταλλευθεί την περίοδο των εορτών και να στοχεύσει στον καταναλωτή που αναζητά κάτι πρωτότυπο και έξω από την πεπατημένη. Η βιτρίνα και η ύλη του φαρμακείου πρέπει να προσαρμοστούν ανάλογα, ώστε να προσελκύσουν την προσοχή και να ανταποκριθούν στις προσδοκίες του κοινού.

Το φαρμακείο πρέπει να καθιερωθεί και να μπει στη συνείδηση όλων ως βασικός προορισμός για την ικανοποίηση των αναγκών του καταναλωτή για τα χριστουγεννιάτικα ψώνια του!

Επεκτείνοντας την αντίληψή μας για τον ρόλο και τις δυνατότητες του φαρμακείου, επεκτείνουμε την εμβέλειά του στο καταναλωτικό κοινό!

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Απόψεις (Delete), Ατμόσφαιρα Φαρμακείου, Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Προώθηση Φαρμακείου.