Μιλήστε στους πελάτες σας για πρόληψη

314_Slider

«Ο καλός φαρμακοποιός δεν πουλάει φάρμακα. Μεταδίδει πολύτιμη γνώση γύρω από την υγεία και την πρόληψη». Ας δούμε πώς αυτό το αξίωμα μπορεί να λειτουργήσει καταλυτικά και με αμοιβαίο όφελος για τον φαρμακοποιό και το κοινό του.

Από την πλευρά του κοινού, η συζήτηση και η λήψη συμβουλών για θέματα υγείας από τον φαρμακοποιό είναι κάτι απόλυτα ευπρόσδεκτο. Οι άνθρωποι είχαν και έχουν απόλυτη ανάγκη για ενημέρωση, κυρίως όταν είναι υγιείς και θέλουν να προφυλαχθούν από ενδεχόμενες ασθένειες.

Από την πλευρά του, ο σύγχρονος φαρμακοποιός συνδιαλέγεται με κάθε πελάτη του ξεχωριστά και οφείλει να χτίσει μαζί του μια ιδιαίτερη, προσωπική σχέση. Αυτό μπορεί να το υλοποιήσει ιδανικά όταν λειτουργεί σαν σύμβουλος υγείας πριν καν ο πελάτης νοσήσει. Όταν μιλά για πρόληψη και προφύλαξη και είναι διατεθειμένος να απαντήσει σε απορίες που απασχολούν τον συνομιλητή του.


Βλέπουμε λοιπόν, ότι οι ανάγκες και οι επιθυμίες των δύο πλευρών «κουμπώνουν» ιδανικά. Η αγγλοσαξονική νοοτροπία και κουλτούρα χρησιμοποιεί κατά κόρον την έννοια του «proactiveness». Στη γλώσσα μας μεταφράζεται ως «προληπτική δράση» και είναι η ιδανική λέξη/έννοια για τη σχέση φαρμακοποιού-πελάτη.

Το Pharmacy2020 θεωρεί την καλλιέργεια αυτής της σχέσης πολύ σημαντική. Όταν δηλ. ο φαρμακοποιός προσεγγίζει τον συνομιλητή του όχι ως πελάτη, αλλά με διάθεση ανιδιοτελούς προσφοράς. Με τον τρόπο αυτό, η σχέση φαρμακοποιού – πελάτη ξεκινά από το στάδιο της πρόληψης και δημιουργεί ισχυρούς δεσμούς ανάμεσά τους. Θα λέγαμε ότι ουσιαστικά οι άνθρωποι αυτοί γίνονται πελάτες του φαρμακείου πριν καν νοσήσουν, γιατί αναγνωρίζουν την πολύτιμη βοήθεια που τους παρέχει ο φαρμακοποιός τους όταν είναι ακόμα υγιείς.


Όλοι γνωρίζουμε και αποδεχόμαστε ότι η πρόληψη είναι πολύ προτιμότερη από την οποιαδήποτε θεραπεία. «Κρείττον το προλαμβάνειν του θεραπεύειν», έλεγαν οι αρχαίοι. Πράγματι, όταν ο πελάτης νιώσει ότι είστε κοντά του στο σημαντικότερο θέμα που τον απασχολεί, στο θέμα της υγείας του, θα μείνει κοντά σας για πάντα!

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Εξυπηρέτηση Πελατών, Επιβράβευση Πελατείας, Επικοινωνία Φαρμακείου, Καταναλωτής Φαρμακείου, Οργάνωση Φαρμακείου(delete), Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Προσωπικό Φαρμακείου (rename - Διοίκηση Προσωπικού), Προώθηση Φαρμακείου.