Στρατηγική, Φιλοσοφία & Εξατομίκευση

137_Slide_StrategicPlanning

Το φαρμακείο σήμερα αντιμετωπίζει ένα σύνολο από πολύπλοκους παράγοντες που επιβάλλουν την ύπαρξη συγκεκριμένης στρατηγικής & φιλοσοφίας.

Πρόταση του Pharmacy2020 είναι η διαφοροποίηση του σκοπού σε σχέση με την τυποποιημένη προσέγγιση κάθε άλλου σύγχρονου φαρμακείου, αναδεικνύοντας μορφές εξωστρέφειας & εξατομίκευσης.

Η χάραξη στρατηγικής -και η δεδομένη βελτιστοποίησή της κατά την εφαρμογή- αποτελεί παράγοντα εκ των ων ουκ άνευ για την μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα ενός φαρμακείου.

Ξεκινώντας από το αξίωμα ότι στη βάση κάθε επιτυχημένης στρατηγικής βρίσκεται ο ανθρώπινος παράγων και η δυνατότητά του να στοχοθετεί, να χαράσσει στρατηγική και να την υλοποιεί, κάθε φαρμακοποιός καλείται να απαντήσει στο ερώτημα αν επιλέγει μια στρατηγική με στόχο την ισορροπία και τη σταθερότητα ή μια στρατηγική που στοχεύει στην ανάπτυξη.

Είναι αναγκαίο να δουλεύουμε βάσει στρατηγικής, να προγραμματίζουμε με βάση τη μεγαλύτερη εικόνα…

Ειδάλλως, χωρίς την ύπαρξη στρατηγικής για το φαρμακείο του, ο φαρμακοποιός απλά θα φέρνει εις πέρας την καθημερινή του ρουτίνα, με υπαρκτούς κινδύνους.

Το Pharmacy2020 υποστηρίζει κάθε φαρμακείο που ενδιαφέρεται να ορίσει ή επανακαθορίσει την στρατηγική και την φιλοσοφία του με βασικά κριτήρια την εξατομίκευση & την πελατοκεντρική προσέγγιση, αναλύει την τρέχουσα κατάσταση και σχεδιάζει και οραματίζεται νέες λύσεις σε συνεργασία με τον φαρμακοποιό-επιχειρηματία πελάτη του.

Η διαδικασία ξεκινάει με την υποστήριξη του επιχειρηματία να ορίσει τα ερωτήματα:

  • Ποιος είμαι, τι αξίζω, τι θέλω να πετύχω
  • Πώς οραματίζομαι τον εαυτό μου στο νέο φαρμακείο
  • Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα εμού και του νέου μου φαρμακείου σε σχέση με τον ανταγωνισμό

Παράλληλα, με συμβουλευτική καθοδήγηση ορίζει την στρατηγική που θα ακολουθήσει:

  • Κόστος λειτουργίας φαρμακείου
  • Προϊοντικές κατηγορίες
  • Προσέγγιση & διαχείριση πελατείας
  • Προώθηση & Διαφήμιση

Τα κυριότερο πλεονέκτημα της λειτουργίας υπό συγκεκριμένη στρατηγική & φιλοσοφία είναι ο έλεγχος της επιχείρησης σε επίπεδο κόστους & απόδοσης.

Η παρεχόμενη υπηρεσία αφορά κάθε τύπο φαρμακείου ή δίκτυο, αποτελώντας την πρώτη κύρια παροχή μας στις μόνιμες πελατειακές σχέσεις.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Διαβάστε σχετικά

Με μία ματιά. Συνεργασία με το Pharmacy2020

Το Pharmacy2020, με σκοπό τον εμπορικό εκσυγχρονισμό του φαρμακείου, παρέχει ένα πλήθος υπηρεσιών επιχειρησιακής οργάνωσης (ως σύμβουλοι) και προώθησης (ως διαφημιστές-επικοινωνία μέσων) μέσα από μία δυναμική συνεργασία. Αντιλαμβάνοντας την ιδιαιτερότητα ...
Διαβάστε περισσότερα

Μηχανογράφηση φαρμακείου: Απαραίτητο εργαλείο

Στο σύγχρονο περιβάλλον του φαρμακείου, η μηχανογράφηση είναι το παν. Με δεκάδες συνταγές που εκτελούνται καθημερινά, με 20.000 και πλέον κωδικούς παραφαρμάκου, με υποχρέωση τιμολόγησης Ταμείων και τόσες άλλες υποχρεώσεις, ...
Διαβάστε περισσότερα

Πρόταση Φαρμακείου στην περιοχή Γκύζη Αθήνα

Η ομάδα του Pharmacy2020 παρουσιάζει υπεύθυνα μία έτοιμη σχεδιαστική πρόταση για τη μεταστέγαση του σημείου σας στην περιοχή του Ο συγκεκριμένος χώρος μπορεί να στεγάσει με τις ιδανικότερες συνθήκες ένα ...
Διαβάστε περισσότερα

Εύρεση ακινήτου-σημείου για Φαρμακείο

Η διαδικασία εύρεσης του κατάλληλου ακινήτου ως νέο σημείο για χρήση φαρμακείου αποτελεί μία από τις σπουδαιότερες διαδικασίες κατά την φάση επένδυσης. Μία ολοκληρωμένη έρευνα αγοράς σημείου ξεκινά με: Tην ...
Διαβάστε περισσότερα

Κατηγοριοποίηση προϊόντων & εκπαίδευση προσωπικού

Η “μελέτη κατηγοριοποίησης προϊοντικού μείγματος” αποτελεί μια πολύτιμη λύση για το φαρμακείο, που αποσκοπεί στο να παρουσιάσει τα προϊόντα του φαρμακείου του με τον πιο ελκυστικό τρόπο και με τη ...
Διαβάστε περισσότερα

Έρευνα αγοράς: Φυσική & Διαδικτυακή

Η έρευνα αγοράς αποτελεί sine qua non όρο πριν από οποιαδήποτε απόφαση για την έναρξη/βελτιστοποίηση λειτουργίας ενός φαρμακείου, ενός δικτύου ή μίας μεμονωμένης επιχειρηματικής δράσης. Μπορεί να πραγματοποιηθεί σε φυσικό ή/και ...
Διαβάστε περισσότερα

Στατιστική Δεδομένων, Μετρήσεις & Αποφάσεις

Όλοι μας στο τέλος της ημέρας κάνουμε μια αναδρομή στο πώς ενεργήσαμε και τι αποκομίσαμε. Έναν απολογισμό της διαδικασίας που ακολουθήσαμε και κατά πόσον αυτή έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Αναφερόμενοι ...
Διαβάστε περισσότερα

Active Marketing Plan για το Φαρμακείο

Αναμφισβήτητα η εξατομικευμένη επικοινωνία & η προώθηση του φαρμακείου είναι σημαντική και ο πλέον ενδεδειγμένος τρόπος για την βελτιστοποίηση του κύκλου εργασιών και της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης. Το Pharmacy2020, εξασφαλίζοντας ...
Διαβάστε περισσότερα

Στρατηγική, Φιλοσοφία & Εξατομίκευση

Το φαρμακείο σήμερα αντιμετωπίζει ένα σύνολο από πολύπλοκους παράγοντες που επιβάλλουν την ύπαρξη συγκεκριμένης στρατηγικής & φιλοσοφίας. Πρόταση του Pharmacy2020 είναι η διαφοροποίηση του σκοπού σε σχέση με την τυποποιημένη ...
Διαβάστε περισσότερα

Συμβουλευτική συνεδρία προόδου & διαχείρισης επαγγέλματος

Είστε φαρμακοποιός. Γνωρίζετε ότι ο κλάδος στον οποίο δραστηριοποιείστε μετασχηματίζεται δραματικά και με γοργούς ρυθμούς. Σίγουρα αναρωτιέστε ποιες είναι οι δυνατότητές σας, πώς θα κινηθείτε σε μια αγορά που έχει ...
Διαβάστε περισσότερα
Δίκτυα Φαρμακείων

Οργάνωση δικτύωσης φαρμακείων

Οι περισσότερες επιτυχημένες επιχειρήσεις φτάνουν κάποτε σε ένα σημείο όπου δεν μπορούν πλέον να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες για περαιτέρω ανάπτυξη. Η αγορά επιτάσσει τη σύμπραξη τη συγκεκριμένη εκείνη στιγμή που ...
Διαβάστε περισσότερα

Επιχειρηματικό πλάνο, η Ιδέα και ο «Δρόμος» της στην πράξη

Το επιχειρηματικό πλάνο είναι το δυναμικό μέσο που περιγράφει πλήρως και περιεκτικά την επιχείρηση ή κάποιο μεμονωμένο έργο της. Ορίζει τι πρέπει να ακολουθηθεί, παρακολουθηθεί & αποτιμηθεί κατά την εφαρμογή του, με ξεκάθαρες ...
Διαβάστε περισσότερα

Συμβουλευτική υποστήριξη νομικών διεργασιών

Κάθε επιχειρηματική διαδικασία ή ενέργεια που πραγματοποιείται στο σύγχρονο επιχειρείν του φαρμακείου πρέπει να θεωρούμε επιτακτική την έγκυρη νομική συμβολή. Ο κάθε επιχειρηματίας-φαρμακοποιός θα πρέπει να σχεδιάζει την εκάστοτε ενέργειά του ...
Διαβάστε περισσότερα

Αξιολόγηση Φαρμακείου, ποια η Αξία του;

Η διαδικασία αξιολόγησης του φαρμακείου είναι το μέσο προσδιορισμού της πραγματικής αξίας του και των σημείων που χρειάζονται αλλαγή ή βελτίωση. Πρόκειται για την έρευνα και την αποτίμηση κάθε επιτελούμενου έργου, σε σχέση με τον παγιωμένο ...
Διαβάστε περισσότερα
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ/ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ, BPR, PHARMACY2020, PHARMACY 2020

Εφαρμογή Αρχών «Business Process Re-Engineering»

Η μεθοδολογία εκπόνησης των καθηκόντων του Pharmacy2020 σε κάθε συνεργασία του είναι βασισμένη στις αρχές της επιστήμης του Business Process Re-Engineering (BPR), η οποία αποτελεί την πλέον σύγχρονη προσέγγιση του επιχειρησιακού ανασχεδιασμού. Ο δυναμικός ...
Διαβάστε περισσότερα

-Εάν ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες εκσυγχρονισμού φαρμακείου που προσφέρει το Pharmacy2020, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Marketing & Προώθησης (ren -Εφαρμοσμένο Marketing), Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Οργάνωση Φαρμακείου(delete), Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Προώθηση Φαρμακείου, Συμβουλευτική & Οργάνωση, Υπηρεσίες Pharmacy2020, Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Captcha loading...