Γιατί όλοι προτιμούν το δικό σας φαρμακείο;

Γιατί το φαρμακείο σας είναι αυτό που ξεχωρίζει στα μάτια των καταναλωτών? Για 4 απλούς λόγους: 

1. Οι άνθρωποι δεν νοιάζονται για το πόσα γνωρίζετε. Γνωρίζουν όμως για το πόσο νοιάζεστε

Δεν υποτιμάμε την αξία της γνώσης, αλλά η πραγματική φροντίδα έχει μεγάλη αξία για τον πελάτη ή τον ασθενή σας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να δείξετε στους πελάτες το ενδιαφέρον σας γι’ αυτούς. Π.χ., βγαίνετε από τον πάγκο για να αγγίξετε τον ώμο τους; Μια προσωπική τηλεφωνική κλήση ή ένα ενημερωτικό e-mail για την μία απλή ενημέρωση. Μην δικαιολογείστε ότι δεν έχετε χρόνο. Η προσωπική φροντίδα χτίζει σχέσεις και αποτυπώνεται και στο ταμείο σας.


2. Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά

Συχνά ψάχνουμε τη σούπερ-ντούπερ ιδέα, ενώ ξεχνάμε τις βασικές αρχές της πώλησης και του εμπορίου. Επιλογή προϊόντων και εμπορευμάτων, παρουσίαση, visual merchandising, τιμολόγηση, σήμανση, συμπεριφορά και εμφάνιση του προσωπικού. Όλα αυτά που δημιουργούν στον πελάτη τη θετική εμπειρία.

Έρευνες έχουν δείξει ότι ακόμα και το πώς απαντάτε στο τηλέφωνο ή το πώς υποδέχεστε έναν πελάτη στο κατάστημά σας προσθέτουν πόντους στη συνολική σας «βαθμολόγηση».


3. Αν το μετρήσεις, μπορείς να το διαχειριστείς. Αν το διαχειριστείς, μπορείς να το βελτιώσεις

Ο κοινός παρονομαστής όλων των επιτυχημένων επιχειρήσεων είναι η ποσοτικοποίηση. Αν μπορούμε να μετρήσουμε, μπορούμε και να παρακολουθούμε την απόδοση, είτε αυτό λέγεται προϊόν είτε λέγεται απόδοση υπαλλήλου. Στην περίπτωση αυτή, μπορούμε να προχωρήσουμε τάχιστα σε διορθώσεις και βελτιώσεις και -προσέξτε- η αποτελεσματικότητα αυτών των διορθώσεων μπορεί επίσης να μετρηθεί και να βελτιωθεί.


4. Συνέπεια και συνέχεια: το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα

Δεν αρκεί να είστε ευκαιριακά φιλικοί ή εξυπηρετικοί. Με τον τρόπο αυτό, ο πελάτης σας δεν ξέρει τι να περιμένει από εσάς. Η ειλικρινής και διαρκής σχέση που επιθυμείτε να χτίσετε μαζί του απαιτεί κάτι περισσότερο: Συνέπεια και συνέχεια. Πάρτε παράδειγμα μια μεγάλη πολυεθνική φίρμα, την Coca Cola. Ο κόσμος την προτιμάει επειδή ξέρει ακριβώς τι να περιμένει κάθε φορά που την παραγγέλνει. Συμπέρασμα; Δεν είναι το προϊόν, αλλά η συνοχή της υπηρεσίας, η βεβαιότητα ότι θα πάρεις πάντα την ίδια εξυπηρέτηση, που κάνει μια επιχείρηση επιτυχημένη.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Διοίκηση Φαρμακείου, Εξυπηρέτηση Πελατών, Επικοινωνία Φαρμακείου, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Ολιστική Προσέγγιση, Οργάνωση Φαρμακείου(delete), Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Προσωπικό Φαρμακείου (rename - Διοίκηση Προσωπικού), Προώθηση Φαρμακείου, Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας, Φιλοσοφία Pharmacy2020.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *