Είστε συμπαθής και αγαπητός; Το εξαργυρώνετε!

 

Από τη στιγμή που το φαρμακείο μετατράπηκε σε πολυκατάστημα, το αφ’ υψηλού ύφος και η επίδειξη αυθεντίας δεν έχουν θέση. Πλέον, για τους πελάτες σας πρέπει να είστε ο ΄φιλικός φαρμακοποιός’.

Όλες οι έρευνες δείχνουν ότι ο πελάτης/καταναλωτής έλκεται δευτερευόντως από το προϊόν (που -μεταξύ μας- μπορεί να μη διαφέρει και ιδιαίτερα από φαρμακείο σε φαρμακείο) και πρωτίστως από το κλίμα που αποπνέει ο χώρος, ο ιδιοκτήτης, το προσωπικό. Αν το φαρμακείο σας είναι customer friendly, ο καταναλωτής το αισθάνεται, το εκτιμά και σας προτιμάει.


Ακούμε ήδη κάποιες μουρμούρες… «Δηλαδή, πρέπει να προσποιούμαι για να κερδίσω τον πελάτη;» Λάθος ερώτηση. Είναι υποχρέωσή σας ως επαγγελματίας, εσάς και του προσωπικού σας, να υποδέχεστε τον πελάτη με χαμόγελο, να τον εξυπηρετείτε με προθυμία, να τον κάνετε να νιώθει σημαντικός. Είτε μπαίνει στο φαρμακείο σας για να πάρει φάρμακα ή για να ψωνίσει/καταναλώσει, περιμένει ευγένεια και άψογο σέρβις.

Για να βάλουμε λοιπόν τα πράγματα σε μια σειρά, το πρώτο βήμα είναι η αγάπη και η αφοσίωση στη δουλειά σας, στο έργο σας ως φαρμακοποιού, στη διάθεση εξυπηρέτησης του ασθενή/πελάτη σας, στην ικανοποίηση που παίρνετε μέσα από όλη αυτή τη διαδικασία. Αγαπήστε αυτό που κάνετε για να σας αγαπήσουν οι άλλοι. Το δεύτερο βήμα είναι να περάσετε αυτό το πνεύμα στο προσωπικό σας, στην ομάδα σας. Μεταδώστε τους τον ενθουσιασμό σας, γνωρίστε τους την εταιρική κουλτούρα, περάστε τους το ομαδικό πνεύμα, δώστε κατευθυντήριες γραμμές που κανείς δεν πρέπει να παραβαίνει.


Συνεχίζουμε. Μάθετε να ακούτε προσεκτικά τον ασθενή/πελάτη σας, να αξιολογείτε αυτό που αναζητά και είναι σημαντικό γι΄αυτόν, και όχι αυτό που εσείς θεωρείτε σημαντικό για την περίπτωσή του. Στη συνέχεια, γίνετε πιο προσωπικοί. Ρωτήστε πράγματα για τον άνθρωπο απέναντί σας για να καταλάβετε καλύτερα αυτό που αναζητά, να χτίσετε μια πρώτη γέφυρα προσωπικής επικοινωνίας μαζί του, να δημιουργήσετε έναν στοιχειώδη συναισθηματικό δεσμό.

Για το τέλος αφήσαμε την ανταμοιβή προς δύο κατευθύνσεις: προς το προσωπικό σας και προς τους πελάτες σας. Τρόποι υπάρχουν πολλοί, εσείς θα αποφασίσετε ποιος ταιριάζει σε κάθε περίπτωση (το μπόνους για την καλή απόδοση του προσωπικού, η πίστωση πόντων σε πιστούς πελάτες είναι οι πιο κοινοί). Αν η ανταμοιβή που θα προσφέρετε έρθει όμορφα «αμπαλαρισμένη» (υπό μορφή έκπληξης π.χ.), τόσο το καλύτερο για όλους!

Ακολουθήστε αυτούς τους απλούς κανόνες και θα δείτε αποτελέσματα που θα σας εκπλήξουν.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Απόψεις (Delete), Ατμόσφαιρα Φαρμακείου, Εκπαιδευτική Προσέγγιση, Εξυπηρέτηση Πελατών, Επιβράβευση Πελατείας, Επικοινωνία Φαρμακείου, Καταναλωτής Φαρμακείου, Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Προσωπικό Φαρμακείου (rename - Διοίκηση Προσωπικού), Προώθηση Φαρμακείου, Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας, Φιλοσοφία Pharmacy2020.