Γιατί το προσωπικό μου δεν πουλάει;

Η επιχειρηματικότητα είναι πάντοτε συνώνυμη με την πώληση. Για να κρατήσετε τις πόρτες του φαρμακείου σας ανοιχτές, πρέπει τα ημερήσια κέρδη του τζίρου σας σας να υπερκαλύπτουν το ημερήσιο εξοδολογιό σας. Γι’αυτό είναι τόσο σημαντικό το προσωπικό του φαρμακείου σας.

Όταν αυτό «μεταφέρεται» στο προσωπικό σας, ίσως το κάνει να αισθάνεται άβολα. Ίσως η απαίτηση για περισσότερες πωλήσεις παραλύει τον υπάλληλό σας αντί να τον κάνει αποδοτικότερο.

Ο σύγχρονος φαρμακοποιός δεν εκτελεί απλά συνταγές. Δίνει λύσεις & παράλληλα στα πολύτιμα καθήκοντά του, διοικεί τον χώρο-τους υπαλλήλους-τις πωλήσεις.

Και η λύση στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι να προσφέρετε μια ευχάριστη και «γοητευτική» αίσθηση στους πελάτες του φαρμακείου σας. Αυτό πρέπει να εξηγήσετε και να διδάξετε το προσωπικό σας: την τέχνη της απόλαυσης, της χαράς και της γοητείας στην επαφή του με τον πελάτη!


Πώς; Διαβάστε παρακάτω…

Φιλική συμπεριφορά. Μεγάλο χαμόγελο, στιβαρή χειραψία, κατάλληλη ενδυμασία. Το προσωπικό σας πρέπει να εκπαιδεύεται καθημερινά για τον τρόπο υποδοχής και εξυπηρέτησης του πελάτη και να είναι ντυμένο ομοιόμορφα και αξιοπρεπώς.

Αξιοπιστία. Σημαντικός παράγων, από τη στιγμή που έχουμε να κάνουμε με την υγεία. Το προσωπικό πρέπει να προσεγγίζει τον πελάτη με τη νοοτροπία «πώς μπορώ να βοηθήσω καλύτερα» και όχι με το «πώς θα τελειώσω μαζί σας το συντομότερο».

Ενεργοποιηθείτε online. Το φαρμακείο σας πρέπει να έχει την ιστοσελίδα του, να βρίσκεται στο Facebook, ίσως κι εσείς οφείλετε να διατηρείτε το προσωπικό σας blog. Μην ξεχνάτε να προβάλλετε το προσωπικό σας, να ποστάρετε φωτογραφίες του, γενικά να δείχνετε ότι δεν λειτουργείτε μόνος σας, αλλά ότι περιβάλλεστε από μια ομάδα έμπειρων και -κυρίως- ευχαριστημένων συνεργατών.


Χτίστε το word of mouth. H καλύτερη διαφήμιση γίνεται στόμα-με-στόμα. Ο ευχαριστημένος πελάτης αποτελεί το καλύτερο μέσον για να ακουστεί η ποιότητα των υπηρεσιών σας. Αυτό πρέπει να γίνει συνείδηση στο προσωπικό σας, όπως και το γεγονός ότι η πώληση ενός προϊόντος από μόνη της δεν σημαίνει τίποτα, αν δεν συνοδεύεται από τη θετική εμπειρία του αγοραστή. Μην ξεχνάτε: οι άνθρωποι πιστεύουν στην ανταπόδοση και θα θελήσουν να λειτουργήσουν ως αγωγοί πληροφόρησης για το φαρμακείο σας αν φεύγουν ευχαριστημένοι.

Το ταμείο σε δεύτερο πλάνο. Τα χρήματα δεν είναι το θέμα, όταν εξυπηρετούμε έναν πελάτη. Αν ο υπάλληλός σας σκέφτεται πόσα χρήματα μπήκαν στο ταμείο στη διάρκεια της βάρδιας του, τότε κάτι δεν πάει καλά. Ή εσείς του έχετε εμφυσήσει λάθος νοοτροπία ή πρέπει να αλλάξετε τη δική του.

«Πουλήστε» γνώση και αισιοδοξία. Το προσωπικό σας δεν πρέπει να πουλάει περιγραφές προϊόντων και στατιστικά στοιχεία. Το αντίθετο: πρέπει να πουλάει την προσοχή του στο πρόβλημα του πελάτη, τη γνώση του στην αντιμετώπισή του και την αισιοδοξία του ότι όλα έχουν τη λύση τους με την κατάλληλη καθοδήγηση.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Διοίκηση Φαρμακείου, Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Εξυπηρέτηση Πελατών, Επιβράβευση Πελατείας, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Προσωπικό Φαρμακείου (rename - Διοίκηση Προσωπικού), Προώθηση Φαρμακείου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *