Προσωποποιήστε το φαρμακείο σας και τις υπηρεσίες του

Ο σύγχρονος φαρμακοποιός κατανοεί πως η άμεση εξυπηρέτηση των πελατών, το ενημερωμένο και φιλικό προσωπικό είναι ορισμένοι από τους παράγοντες που απαιτούνται για να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Πώς θα τα επιτύχετε το φαρμακείο σας να ξεχωρίσει μέσα σε έναν ολοένα εντεινόμενο ανταγωνισμό;

  • Καταρχάς, προσωποποιήστε το φαρμακείο σας, δημιουργώντας τη δική σας, μοναδική εταιρική ταυτότητα. Στη σύγχρονη αγορά, πρέπει να ξεχωρίζετε με τη διακριτική επωνυμία σας. Οι εποχές που λέγαμε «το φαρμακείο στη γωνία» έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί. Δείτε αναλυτικότερα στο σχετικό άρθρο μας http://www.pharmacy2020.gr/blogging/branding/
  • Δώστε στους πελάτες σας να καταλάβουν πως το φαρμακείο σας μπορεί να ανταποκριθεί στις συγκεκριμένες ανάγκες τους. Κάντε τους να αισθανθούν ότι πραγματικά φροντίζετε για την υγεία τους. Προσδιορίστε τις ανάγκες τους, τι τους αρέσει και τι όχι. Αντιμετωπίστε κάθε ασθενή ξεχωριστά και βρείτε το κουμπί του.
  • Δείξτε την ανθρώπινη πλευρά σας για να δημιουργήσετε ένα αληθινά πιστό πελατολόγιο. Πίσω από το εμπορικό σας σήμα, οι καταναλωτές και οι ασθενείς έχουν την ανάγκη να γνωρίζουν ότι υπάρχει ένα πρόσωπο που φροντίζει γι’ αυτούς. Θέλουν να είναι βέβαιοι ότι δεν προωθείτε απλά ένα προϊόν ή μια υπηρεσία με σκοπό το κέρδος, αλλά ότι φροντίζετε πραγματικά για την κάλυψη των αναγκών τους.

Είστε φιλικός, ειλικρινής, καινοτόμος, ανθρώπινος; Ενσωματώστε αυτά τα χαρακτηριστικά σας στην εταιρική σας ταυτότητα, εξατομικεύστε το φαρμακείο σας και συνδεθείτε με το κοινό σας για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Διοίκηση Φαρμακείου, Εξυπηρέτηση Πελατών, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Τάσεις Αγοράς, Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας.