Ανοίξατε το δικό σας νέο φαρμακείο. Τι ακολουθεί μετά;

Καλορίζικο, λοιπόν το νέο φαρμακείο! Τα βασικά τα γνωρίζετε. Επιχείρηση χωρίς καταρτισμένο και παθιασμένο επιχειρηματία δεν μπορεί να σταθεί. Οι όροι του παιχνιδιού στην ελεύθερη αγορά ήταν ανέκαθεν σκληροί και, σήμερα ειδικά, έχουν γίνει ιδιαίτερα απαιτητικοί.

Ο φαρμακοποιός «αγωνίζεται» σε έναν πολύ ανταγωνιστικό στίβο και δεν μπορεί να εφησυχάσει λειτουργώντας με όρους του χθες. Οφείλει να βρίσκεται πάντοτε έστω και… μισό βήμα μπροστά από το επίπεδο όπου ισορροπεί η πλειονότητα των φαρμακείων/ανταγωνιστών του. Πώς;

Η απάντηση βρίσκεται στη δια βίου εκπαίδευση. Η φαρμακευτική εξελίσσεται -χωρίς υπερβολή- καθημερινά και ο φαρμακοποιός οφείλει να είναι ενήμερος για το τι συμβαίνει. Ας μην ξεχνάμε πως, στην πλειονότητά τους, οι ασθενείς είναι καλά πληροφορημένοι και έρχονται με εξειδικευμένες ερωτήσεις, στις οποίες γενικόλογες απαντήσεις δεν χωρούν. Αυτή η αλληλεπίδραση είναι παράλληλα μια πρώτης τάξης ευκαιρία να ενημερώσετε το κοινό σας για τις υπηρεσίες που παρέχει το φαρμακείο σας σαν πρωτοβάθμιο κέντρο υγείας, καθώς και για το εμπορικό του κομμάτι που μπορεί να καλύψει ευρύτατες καταναλωτικές ανάγκες τις οποίες ενδεχομένως πολλοί δεν γνωρίζουν. Στόχος σας πρέπει να είναι αφενός η συνεχής εξέλιξή σας και αφετέρου η διεύρυνση των υπηρεσιών και προϊόντων που παρέχετε προς το κοινό.  Άλλωστε το μεγαλύτερο πλεονέκτημα σας είναι και η πληθώρα των τομέων εμπορικής ύλης που βρίσκονται εντός του πεδίου βολής σας.


Το σημαντικότερο όλων, είναι να φροντίζετε συνεχώς να κοινοποιείτε ευρύτερα τις υπηρεσίες που παρέχει το φαρμακείο σας.

Πρέπει να θυμάστε, ότι εσείς ο ίδιος και το προσωπικό του φαρμακείου, μπορείτε να ‘πουλήσετε’ πιο αποτελεσματικά από τον καθένα το φαρμακείο σας. Ο χρυσός κανόνας για τον φαρμακοποιό «είμαι μετριόφρων όταν μιλάω για μένα, είμαι περήφανος όταν μιλάω για το φαρμακείο μου» πρέπει να μπαίνει σε εφαρμογή. Δεν είναι κομπασμός να μιλήσετε για τις εξελιγμένες υπηρεσίες που προσφέρετε, είναι ενημέρωση και προώθηση με τη σωστή έννοια.

Τέλος, δεν θα κουραστούμε να επαναλαμβάνουμε ότι η σχέση, ο δεσμός με το κοινό είναι η αρχή και το τέλος της επιτυχίας. Το φαρμακείο δεν είναι ένα ακόμα απρόσωπο κατάστημα. Έρχεται σε επαφή με τον άνθρωπο, τα συναισθήματά του, τις ανάγκες του. Ακούστε αυτό τον άνθρωπο, σερβίρετέ τον ανάλογα και θα τον έχετε πάντοτε μαζί σας.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, New Business Development, Απόψεις (Delete), Διοίκηση Φαρμακείου, Εκπαιδευτική Προσέγγιση, Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Προώθηση Φαρμακείου, Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας, Φιλοσοφία Pharmacy2020.