Πώς αντιλαμβάνεται το φαρμακείο σας την προσέγγιση με το κοινό σας;

Στο πλαίσιο της συνεχούς αναζήτησης μιας σύγχρονης προσέγγισης με τον ασθενή και το καταναλωτικό κοινό, συγκεκριμένα φαρμακεία αμφισβητούν τις παγιωμένες αντιλήψεις. Θέτουν τον πελάτη στο επίκεντρο των ενεργειών τους και προσφέρουν νεωτερικές υπηρεσίες στο κοινό τους.

  • Στις μεγάλες πρωτεύουσες της Ευρώπης πολλά φαρμακεία αναπτύσσουν ειδικά διαμορφωμένους χώρους όπου προσφέρονται πρωτοβάθμιες υπηρεσίες υγείας στο κοινό, όπως :
    μέτρηση βάρους και δείκτη μάζας σώματος
  • αξιόπιστες συμβουλές από ειδικούς για θέματα υγείας

Ειδική φροντίδα δίνεται στα παρακάτω:

  • να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον σύγχρονο, φιλικό και φιλόξενο
  • να υπάρχει  ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό
  • να διατίθενται ενημερωτικά φυλλάδια γύρω από τα κυριότερα προβλήματα υγείας που απασχολούν τον σύγχρονο άνθρωπο

Ιδιαίτερη σημασία δίνεται και στον χρόνο αναμονής των επισκεπτών του φαρμακείου, με συνηθισμένη πλέον πρακτική να διαχωρίζονται όσοι έρχονται να εκτελέσουν μια συνταγή από τους υπόλοιπους που αναζητούν στο φαρμακείο καταναλωτικά προϊόντα. Με τον τρόπο αυτό επιταχύνεται η εξυπηρέτηση, με κερδισμένους όλους –τον ασθενή, το καταναλωτικό κοινό, το προσωπικό του φαρμακείου, το ίδιο το φαρμακείο.

Συνδυάζοντας στοιχεία από το παραδοσιακό φαρμακείο και τη σύγχρονη έννοια του consumer service, τα φαρμακεία αυτά προσφέρουν μια ολιστική εμπειρία εξυπηρέτησης που υπερβαίνει όσα γνωρίζουμε μέχρι σήμερα.

Το προσωπικό τους υφίσταται ειδική εκπαίδευση ώστε να χρησιμοποιεί σαφή, καθημερινή  γλώσσα όταν απευθύνεται στους πελάτες, ενώ και τα ενημερωτικά φυλλάδια συντάσσονται με αυτήν τη λογική και παύουν να περιέχουν ειδική ορολογία.

Ο σύγχρονος φαρμακοποιός συνειδητοποιεί ότι οι αγοραστικές συνήθειες έχουν πλέον αλλάξει όπως και οι προσδοκίες του κοινού για την πρωτοβάθμια περίθαλψή του από το φαρμακείο της γειτονιάς του. Αναδείξτε το φαρμακείο σας σε κέντρο υγείας και ευεξίας για το κοινό σας, αναβαθμίστε τις υπηρεσίες σας, αναπτύξτε πελατοκεντρική αντίληψη και περάστε στη νέα εποχή.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Ατμόσφαιρα Φαρμακείου, Διοίκηση Φαρμακείου, Εξυπηρέτηση Πελατών, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Προσωπικό Φαρμακείου (rename - Διοίκηση Προσωπικού), Τάσεις Αγοράς.