Βάλτε μουσική στο φαρμακείο σας

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι οι περισσότεροι καταναλωτές αισθάνονται αμήχανα όταν μπαίνουν σε ένα κατάστημα χωρίς μουσική και, ασυναίσθητα, αναζητούν κάποιο άλλο, φιλικότερο και πιο φιλόξενο.

Το ίδιο συμβαίνει όταν η μουσική είναι πολύ δυνατή ή δυσάρεστη, και δεν ταιριάζει με το ύφος και το είδος του καταστήματος.

Το ελληνικό φαρμακείο, ένα one-stop-shop για ένα πλήθος καταναλωτικών προϊόντων υψηλής αξίας, πρέπει να έχει και το ανάλογο περιβάλλον. Αυτοί είναι οι λόγοι, λοιπόν, για να βάλετε μουσική στο φαρμακείο σας:

Ενθαρρύνει την κατανάλωση.

Οι αγοραστές τείνουν να δαπανούν περισσότερο όταν υπάρχει ευχάριστη μουσική υπόκρουση. Οι έρευνες μάλιστα δείχνουν ότι η συγκεκριμένη επίδραση περνάει υποδόρια στον καταναλωτή, ακόμα και όταν αυτός δεν παρατηρεί την μουσική! Έχει παρατηρηθεί ότι με την κλασική μουσική ενθαρρύνεται η αγορά ακριβών αντικειμένων. Αντίθετα, η mainstream μουσική οδηγεί στην αγορά πιο trendy προϊόντων. Αποφασίστε και πράξτε ανάλογα για το φαρμακείο σας.

Προσδίδει αίσθηση ιδιωτικού χώρου.

Η μουσική, εκτός των άλλων, συγκαλύπτει τις φωνές, τον θόρυβο και τις κινήσεις, δημιουργώντας την ψευδαίσθηση ενός προσωπικού χώρου για τους πελάτες που βρίσκονται στο φαρμακείο.

Συντομεύει τον χρόνο αναμονής.

Με τη χρήση μουσικής μπορούμε να μεταβάλουμε την αντίληψή μας για τον χρόνο. Η ουρά του ταμείου φαντάζει πάντοτε μικρότερη όταν μια μελωδία μάς κρατά συντροφιά και μας αποσπά από το άγχος και τη νευρικότητα της αναμονής.

Αυξάνει την παραγωγικότητα.

Η μουσική στο φαρμακείο σας δεν ωφελεί μόνο τους πελάτες σας και, επακόλουθα, την κατανάλωση. Λειτουργεί θετικά και στη διάθεση του προσωπικού σας, στη συγκέντρωση και την παραγωγικότητά τους.

Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι τείνουν να εργάζονται γρηγορότερα και να ολοκληρώνουν τα καθήκοντά τους με περισσότερη ακρίβεια και δημιουργικότητα όταν ακούν μουσική.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Ατμόσφαιρα Φαρμακείου, Εξυπηρέτηση Πελατών, Επικοινωνία Φαρμακείου, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Προσωπικό Φαρμακείου (rename - Διοίκηση Προσωπικού), Τάσεις Αγοράς.