Ουρά στο φαρμακείο μου. Τι να κάνω;

Θα έχει συμβεί και στο δικό σας φαρμακείο. Ένας ασυνήθιστα μεγάλος αριθμός πελατών που μπαίνει ξαφνικά, ένα πρόβλημα στο software του υπολογιστή σας που προκαλεί καθυστέρηση στην εξυπηρέτηση, ένας πελάτης που απασχολεί πολλή ώρα τον υπάλληλό σας δημιουργώντας την περιβόητη ουρά στο φαρμακείο και προκαλώντας εκνευρισμό στους υπόλοιπους…

Και όμως! Μπορείτε να μεταστρέψετε αυτή τη δύσκολη κατάσταση προς όφελός σας και προς όφελος των πελατών σας, με μια πραγματικά απλή κίνηση!


Πώς; Πολύ απλά!

Δώστε τους κάτι υλικό ως ένδειξη εκτίμησης για την κατανόηση και την υπομονή τους. π.χ. Ένα ενημερωτικό έντυπο, ένα κουπόνι κάποιας αξίας, ένα προϊόν, ένα δείγμα.

Η διεθνής πείρα λέει ότι μια τέτοια κίνηση δεν «εξευμενίζει» απλώς τον πελάτη σας. Αποφέρει μεσοπρόθεσμα μεγαλύτερο τζίρο στο ταμείο σας! Ο πριν από λίγο δυσαρεστημένος πελάτης σας έχει γίνει «πιστός» του φαρμακείου σας και αυτό θα εξαργυρωθεί με περισσότερες επισκέψεις του! Και όχι μόνον αυτό, αλλά πιθανόν θα μεταφέρει τη θετική εμπειρία του σε όλους τους φίλους και γνωστούς του!


Έχε έτοιμο λοιπόν κάτι, ενημερώστε το προσωπικό σας και μετατρέψτε μια δυσάρεστη κατάσταση σε επωφελή εμπειρία για όλους.

Αυτό που πολύ απλά ονομάζουμε αμοιβαίο όφελος

Win – Win situation

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Διοίκηση Φαρμακείου, Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Εξυπηρέτηση Πελατών, Επιβράβευση Πελατείας, Επικοινωνία Φαρμακείου, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Οργάνωση Φαρμακείου(delete), Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Πιστότητα Πελατείας, Προώθηση Φαρμακείου, Φιλοσοφία Pharmacy2020.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *