Active Marketing Plan για το φαρμακείο: πώς το βάζω σε εφαρμογή;

Σήμερα είναι πλέον κοινός τόπος ότι η εξατομικευμένη επικοινωνία και προβολή του φαρμακείου είναι μονόδρομος για την επιβίωση και την ανάπτυξή του.

Το πλάνο marketing πρέπει να συντίθεται από εφαρμοσμένες ενέργειες  και να απευθύνεται προσωποποιημένα στο πελατειακό κοινό του φαρμακείου. Mε πρωτότυπους ;omvw τρόπους και μακριά από τα στερεότυπα του παρελθόντος.

Ενδεικτικά, ένα φαρμακείο μπορεί να υλοποιήσει τις ακόλουθες ενέργειες:

Σύστημα επιβράβευσης πελατείας. Με το loyalty program :

  • Aυξάνουμε το πελατολόγιό μας
  • Eνημερώνουμε σε προσωποποιημένη βάση
  • Pροωθούμε τα προϊόντα που κάθε πελάτης προσωπικά αναζητά
  • Tον επιβραβεύουμε για τη συνέπειά του και πιστότητά του στο φαρμακείο μας.

Κερδισμένες αναμφισβήτητα όλες οι πλευρές.

Προϊοντική προώθηση. Με τη χρήση φωτογραφικού υλικού, των μέσων νέας τεχνολογίας και τη δημιουργική κειμενογραφία, τα προϊόντα στα ράφια του φαρμακείου μας αποκτούν άλλη υπόσταση και «συνομιλούν» αποτελεσματικότερα με τον καταναλωτή.

Social media. Κανείς δεν μπορεί να υποτιμήσει πλέον την αξία τους ως ιδιαίτερα αποτελεσματικών εργαλείων στην προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, με επιπλέον αβαντάζ το λογικό κόστος στο οποίο προσφέρονται. Με το Facebook, με το Instagram, με τα newsletters, επικοινωνείτε άμεσα και αποτελεσματικά με το υπάρχον κοινό σας και κάθε μέρα που περνάει κερδίζετε και νέους πιστούς.

Επίδειξη κοινωνικής ευθύνης. Η επίδειξη αληθινής ευαισθησίας και η ανταπόδοση και επανεπένδυση στο κοινωνικό σύνολο της προτίμησής του στο φαρμακείο μας, εκτιμάται πάντοτε ειλικρινά από το καταναλωτικό κοινό. Συνεργαστείτε με μη κυβερνητικές οργανώσεις, συνδεθείτε με την περιοχή σας, υποστηρίξτε ενέργειες με θετικό αντίκτυπο στον κοινωνικό ιστό που σας περιβάλλει.

Δημιουργικά concept. Σκεφτήκατε ποτέ να μετατρέψετε το φαρμακείο σας σε αίθουσα τέχνης; Αφήστε τη φαντασία σας να λειτουργήσει δημιουργικά στους χώρους που ορίζετε: την εξωτερική πρόσοψη, τη βιτρίνα -τόσο υποτιμημένη επί σειρά ετών-, τον εσωτερικό χώρο. Το φαρμακείο δεν είναι απαραίτητα ένας αποστειρωμένος χώρος, τουλάχιστον όχι το δικό σας! Βάλτε την πινελιά που θα το μετατρέψει σε ένα ιδιαίτερο, ελκυστικό one-stop-shop!

 

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Επικοινωνία Φαρμακείου, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας.