Πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης: ανταμείψτε και ανταμειφθείτε

Κοινός τόπος τα τελευταία χρόνια, τα προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης (loyalty programs) βασίζονται σε μια απλή λογική: ανταμείβουμε τους πιστούς πελάτες μας, ενδυναμώνοντας τη σχέση τους με το φαρμακείο μας και ενισχύοντας τις πωλήσεις μας.

Η επιτυχία τους οφείλεται στο γεγονός ότι ένα καλοσχεδιασμένο πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης αποδίδει περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη μορφή μάρκετινγκ. Ας δούμε επιγραμματικά πώς λειτουργούν:

  • Καταρχάς, προσελκύουν περισσότερους πελάτες. Ποιος δεν θέλει να του επιστρέφεται μέρος των χρημάτων που δαπανά;
  • Παρακινούν τον καταναλωτή να δαπανήσει περισσότερο. Μετρήσεις δείχνουν ότι τα μέλη ενός τέτοιου προγράμματος ψωνίζουν συχνότερα & δαπανούν κατά μέσο όρο 30-40% περισσότερο σε κάθε συναλλαγή τους.
  • Βοηθούν τον φαρμακοποιό να καταρτίσει μια απολύτως έγκυρη βάση δεδομένων σχετικά με τις προτιμήσεις των πελατών του και να την αξιοποιήσει τόσο προς όφελός του όσο και προς όφελος των καταναλωτών, προσφέροντάς τους αυτό ακριβώς που αναζητούν.
  • Ένα αξιόπιστο πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης σας καθιστά ανταγωνιστικούς ακόμα και με μεγαλύτερες από εσάς επιχειρήσεις, πόσο μάλλον με τους άμεσους ανταγωνιστές σας.
  • Με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με ειδοποιήσεις στο smartphone ή με προωθήσεις μέσω των ψηφιακών οθονών του φαρμακείου, τα οφέλη του προγράμματος πιστότητας γίνονται εύκολα κτήμα των καταναλωτών.
  • Τα μέλη του προγράμματος μοιράζονται την εμπειρία τους και η από στόμα σε στόμα «διαφήμιση» είναι η αποτελεσματικότερη μέθοδος να αποκτήσετε νέους πελάτες και, επιπλέον, πελάτες που σας εμπιστεύονται και λειτουργούν οι ίδιοι ως πρεσβευτές του φαρμακείου σας, των προϊόντων και υπηρεσιών που αυτό προσφέρει.

Τολμήστε να επενδύσετε σε ένα αξιόπιστο πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης και μόνο χαμένοι δεν θα βγείτε.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Εξυπηρέτηση Πελατών, Επιβράβευση Πελατείας, Επικοινωνία Φαρμακείου, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Καταναλωτής Φαρμακείου, Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Πιστότητα Πελατείας.