Σύστημα επιβράβευσης πελατείας

Έχετε αναρωτηθεί τι προσφέρετε στους πιστούς πελάτες του φαρμακείου σας και πώς θα κερδίσετε την προτίμηση όλο και περισσότερων;

Είναι πλέον κοινός τόπος ότι ο σχεδιασμός σας πρέπει να περιλαμβάνει ένα σύστημα επιβράβευσης πιστότητας, την καθημερινή εφαρμογή του και την παρακολούθηση των αποτελεσμάτων του. Αν δεν διαθέτετε, βιαστείτε να υιοθετήσετε ένα τέτοιο σύστημα που συντελεί τα μέγιστα στην ανάπτυξη του πελατολογίου σας, στην εξασφάλιση πολλαπλών ωφελειών για τον καταναλωτή, στην καταγραφή των εμπορικών κινήσεων και των ειδικών χαρακτηριστικών του κοινού που σας προτιμά και σας εμπιστεύεται.

Ένα σοβαρό, αξιόπιστο και αμοιβαία επωφελές για εσάς και τους πελάτες σας σύστημα επιβράβευσης πρέπει να ενσωματώνει μια σειρά χαρακτηριστικών:

  • ελκυστικό σχεδιασμό εντύπου εγγραφής και κάρτας πελάτη
  • κειμενογραφία προωθητικών κειμένων
  • ατομική και ομαδική εκπαίδευση του προσωπικού
  • σταθερή τιμοδοτική πολιτική ανά προϊοντική κατηγορία
  • εναρμόνιση της τιμοδοτικής πολιτικής με τα υποσυστήματα ποντοδοσίας και εξαργύρωσης
  • υποστήριξη των όρων και προϋποθέσεων καταναλωτικής χρήσης
  • υποστήριξη για τη μηχανογραφική διασύνδεση
  • πλάνο στοχοθέτησης νέων εγγραφών
  • αναφορά προόδου και αποτίμησης αποτελεσμάτων

Με τους παραπάνω όρους να εκληρούνται, μπορείτε να προσδοκάτε σοβαρά στην αύξηση της πιστής σας πελατείας μέσω ενός συστήματος δίκαιας επιβράβευσης και ανταμοιβής της.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Εξυπηρέτηση Πελατών, Επιβράβευση Πελατείας, Επικοινωνία Φαρμακείου, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Πιστότητα Πελατείας, Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας.