Το marketing είναι επένδυση σε βάθος χρόνου

308_Slider

Όσοι θυμούνται τις καλές εποχές των ‘90s και ‘00s ίσως νοσταλγούν την ευκολία με την οποία τα λεφτά που επενδύονταν στο marketing έκαναν απόσβεση. Ο ρεαλισμός όμως επιβάλλει να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Οι εποχές των παχιών αγελάδων είναι πίσω μας.

Σήμερα, το marketing εξακολουθεί να αποτελεί αναντικατάστατο εργαλείο προώθησης της εικόνας και ανάπτυξης του φαρμακείου, πρέπει όμως να αντιμετωπίζεται σαν μια επένδυση που θα φέρει πίσω τα λεφτά της σε μεσο-μακροπρόθεσμο ορίζοντα.

Συγκεκριμένα, μια στρατηγική μάρκετινγκ είναι απαραίτητη για να:

  • αξιοποιήσει αποτελεσματικότερα τον ανθρώπινο παράγοντα ενός φαρμακείου
  • αξιοποιήσει καλύτερα τους διαθέσιμους υλικούς και χρηματικούς πόρους
  • αξιοποιήσει τα 4P (product, price, promotion, place)
  • εστιάσει στην μεγιστοποίηση της ικανοποίησης του πελάτη
  • επενδύσει στην οικοδόμηση σχέσης εμπιστοσύνης και πιστότητας (loyalty) μεταξύ φαρμακείου και πελάτη
  • αξιοποιήσει το CRM (Customer Relationship Management) για να γνωρίσει σε βάθος τις ανάγκες των πελατών του, να τις αναλύσει, να τις κατηγοριοποιήσει και να τις εκμεταλλευθεί κατάλληλα
  • προσεγγίσει με τη δυναμική που προσφέρει το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ένα συνειδητοποιημένο κοινό με υπολογίσιμη αγοραστική δύναμη.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν ισχυρά εργαλεία προς αξιοποίηση στα χέρια του σύγχρονου φαρμακοποιού, που του ανοίγουν ορίζοντες αδιανόητους μέχρι πριν από λίγα χρόνια. Χρειάζεται γνώση, σωστή επιλογή και, οπωσδήποτε, η απαραίτητη πίστωση χρόνου.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Απόψεις (Delete), Αρθρογραφία- Εφαρμοσμένο Marketing, Διοίκηση Φαρμακείου, Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Επιβράβευση Πελατείας, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Ολιστική Προσέγγιση, Οργάνωση Φαρμακείου(delete), Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Προώθηση Φαρμακείου, Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας, Φιλοσοφία Pharmacy2020.