Ο σεβασμός και πώς θα τον κερδίσετε

294_Slider

Ο σεβασμός είναι κάτι που κάθε φαρμακοποιός επιζητεί από τους συναδέλφους του, τους συνεργάτες του, τους πελάτες του.. Και όπως όλοι γνωρίζουμε, ο σεβασμός κερδίζεται – δεν εξαγοράζεται, δεν απαιτείται, δεν επιβάλλεται. Να πώς:

  1. Να εκφράζεστε με σιγουριά. Ο ασθενής-πελάτης περιμένει από εσάς σίγουρες απαντήσεις. Τα ήξεις-αφήξεις κλονίζουν την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό σας. Ο τόνος σας πρέπει να αποπνέει σιγουριά και να μην αφήνει περιθώρια για αμφιβολίες και δεύτερες σκέψεις. Μην παραμελείτε τη γλώσσα του σώματος, λέει πολλά εκεί που τα λόγια πολλές φορές δεν φτάνουν για να εκφράσουν αυτό που θέλουμε να μεταδώσουμε. 
  1. Ποτέ μη φθάνετε αργοπορημένοι. Είτε  πρόκειται για το φαρμακείο σας ή για επαγγελματική συνάντησή σας, η ακρίβεια είναι το πρώτο στοιχείο από το οποίο θα σας κρίνουν. Μην αφήνετε ποτέ και για κανέναν λόγο τους άλλους να σας περιμένουν. Δίνετε λαβή για επικρίσεις, ενώ μπορείτε εύκολα να το αποφύγετε. 
  1. Μείνετε ενημερωμένοι. Κάντε πράξη το «γηράσκω αεί διδασκόμενος», γιατί η επιστήμη του φαρμακοποιού δεν εξαντλείται ποτέ. Όσο πιο έγκυρη η γνώμη σας, τόσο περισσότερο κερδίζετε το σεβασμό των συναδέλφων και πελατών σας.
  1. Παραδεχθείτε τα λάθη σας. Η συγκεκριμένη ενέργεια δείχνει άνθρωπο με αυτοπεποίθηση, που δεν φοβάται να αναλάβει την ευθύνη ενός λάθους. Ως εκ τούτου κερδίζετε πολλούς πόντους στην εκτίμηση και τον σεβασμό των άλλων. Τα λάθη χτίζουν χαρακτήρες, γι’ αυτό και ο διάλογος μεταξύ του CEO της General Motors Τζακ Ουέλτς και ενός δημοσιογράφου έχει μείνει στην ιστορία:

Δημ.: Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας σας;

Τζακ Ουέλτς: Δύο λέξεις: Σωστές αποφάσεις.

Δημ.: Και πώς παίρνετε σωστές αποφάσεις;

Τζακ Ουέλτς: Μια λέξη: Εμπειρία.

Δημ.: Και πώς αποκτήσατε εμπειρία;

Τζακ Ουέλτς: Δύο λέξεις: Λανθασμένες αποφάσεις.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Απόψεις (Delete), Διοίκηση Φαρμακείου, Εκπαιδευτική Προσέγγιση, Εξυπηρέτηση Πελατών, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Οργάνωση Φαρμακείου(delete), Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Προσωπικό Φαρμακείου (rename - Διοίκηση Προσωπικού), Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας, Φιλοσοφία Pharmacy2020.