Μια χειρόγραφη κάρτα κάνει τη διαφορά…

286_Slider

Ένα πράγμα που διαπιστώνουμε συχνά ότι λείπει από το φαρμακείο είναι η διαπροσωπική σχέση. Πρόκειται για έναν παράγοντα που, σύμφωνα με μετρήσεις, λειτουργεί καταλυτικά στην αύξηση του τζίρου αλλά και στην προσέλκυση νέας πελατείας.

Πέρα από τον ίδιο τον φαρμακοποιό που με την προσωπικότητά του χτίζει σχέσεις με την πελατεία του, ένας δοκιμασμένος τρόπος είναι η υιοθέτηση μιας απλής χειρόγραφης ευχαριστήριας ή ευχετήριας κάρτας! Πρόκειται για μια εξαιρετικά αποτελεσματική μέθοδο για την ενίσχυση του συνδέσμου μεταξύ των ασθενών και του φαρμακείου σας, η οποία επιπλέον έχει πρακτικά μηδενικό κόστος.


Οι χειρόγραφες κάρτες σας έχουν εφαρμογή σε κάθε περίσταση. Από το να εκδηλώσετε ενδιαφέρον για την υγεία ενός πελάτη σας, να στείλετε τις ευχές σας για γρήγορη ανάρρωση, να ευχηθείτε σε μια νέα μητέρα και το μωρό που έφερε στον κόσμο. Σκεφθείτε πόσο όμορφα θα νιώσει ο ασθενής ή ο πελάτης σας αν λάβει ένα χειρόγραφο σημείωμά σας που να γράφει:

«Σας εύχομαι καλή ανάρρωση. Είμαι πάντοτε στη διάθεσή σας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε για οτιδήποτε θελήσετε». Ή πάλι:

«Σας εύχομαι χρόνια πολλά για την ονομαστική σας γιορτή». Ή:

«Συγχαρητήρια για την αποφοίτηση του γιου σας/κόρης σας από το Πανεπιστήμιο. Του/της εύχομαι καλή σταδιοδρομία».


Είναι ο σωστός τρόπος να οικοδομήσετε σχέσεις και να ξεχωρίσετε. Και, παράλληλα, είναι η πιο απτή απόδειξη ότι μοιράζεστε με τους πελάτες σας κάτι περισσότερο από μια απλή επαγγελματική σχέση.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Απόψεις (Delete), Αρθρογραφία- Συμβουλευτική & Οργάνωση, Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Εξυπηρέτηση Πελατών, Επιβράβευση Πελατείας, Επικοινωνία Φαρμακείου, Καταναλωτής Φαρμακείου, Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Προώθηση Φαρμακείου.