H τεχνική της Ηθικής Δωροδοκίας: μην πάτε κατευθείαν για την πώληση

259_Slider

Οι εξελιγμένες τεχνικές μάρκετινγκ κάνουν πλέον λόγο για έμμεση πώληση, πώληση με χρονοκαθυστέρηση ή για την τεχνική της ηθικής δωροδοκίας. Ας εξηγηθούμε:

Μεγαλύτερη σημασία από την απευθείας πώληση, έχει η οικοδόμηση σχέσης με τον πελάτη και κλίματος εμπιστοσύνης ανάμεσά σας. Αυτά τα δύο στοιχεία μεγιστοποιούν την αξία του πελάτη σε βάθος χρόνου και όχι μία πώληση που μπορεί να μην επαναληφθεί ποτέ στο μέλλον.


Για να πάρετε, πρέπει πρώτα να δώσετε

Τι θα δώσετε; Ένα δείγμα προϊόντος, ένα κουπόνι προσφοράς, τους δωρεάν πόντους του με την εγγραφή του στο σύστημα επιβράβευσης πελατείας κ.ο.κ. Με άλλα λόγια, ή κάποια υπηρεσία δωρεάν ή κάποιο προϊόν δωρεάν.

Προσοχή: το «δίνω» δεν εξαντλείται σε υλικές παροχές. Πρέπει ο πελάτης σας να νιώθει ότι είναι το παν για εσάς και ότι φροντίζετε για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή του. Οι υλικές παροχές πρέπει να «κουμπώνουν» με την εξυπηρέτηση, την ευγένεια, το χαμόγελό σας, και με την αίσθηση ότι πήρε το πληρέστερο σέρβις από εσάς και το προσωπικό σας.


Τι θα πάρετε; Τα στοιχεία επικοινωνίας του πελάτη και το email του. Γιατί; Για να επικοινωνείτε μαζί του στο μέλλον, να τον ενημερώνετε για πιθανές προσφορές σας σε προϊόντα και υπηρεσίες, να δημιουργήσετε προσωπική επαφή και να είστε σε πλεονεκτική θέση απέναντι στους ανταγωνιστές σας.

Από εδώ προέρχεται και η έννοια της ηθικής δωροδοκίας. Διότι προσφέρετε πρώτος κάτι χωρίς αντάλλαγμα, ζητώντας μόνο τα στοιχεία επικοινωνίας του. Έντιμο και ηθικό!


Προσοχή, όμως: μαζί με τη λίστα επαφών πρέπει να μεγαλώνει και η αξιοπιστία σας, η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας και, εντέλει, οι πωλήσεις σας. Αυτό θα το πετύχετε επικοινωνώντας και πείθοντας το κοινό σας ότι είναι προς το συμφέρον του να απευθυνθεί σε εσάς για τις αγορές του. Εξηγήστε του τι θα κερδίσει σε εξυπηρέτηση, ποιότητα, χρόνο και χρήμα. Και όταν οικοδομηθεί σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσά σας, τότε έχετε κερδίσει ένα πελάτη για πάντα!

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Εξυπηρέτηση Πελατών, Επιβράβευση Πελατείας, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Οργάνωση Φαρμακείου(delete), Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Πιστότητα Πελατείας, Προώθηση Φαρμακείου, Τάσεις Αγοράς, Φιλοσοφία Pharmacy2020.