Δίλημμα: Μεγάλες εκπτώσεις ή αναγνωρισιμότητα;

261_Slider

Φαρμακοποιός Α: «Έχω έρθει στα όριά μου με τον συνάδελφο και τις εκπτώσεις 40% που διαφημίζει. Θέλει να μου κλέψει τους πελάτες, αλλά δεν θα του περάσει! Θα δώσω έκπτωση 42% και θα τον τσακίσω! Λειτουργώ στο όριο, πιθανόν και να μπαίνω ελαφρώς μέσα, αλλά δεν με νοιάζει! Οι δικοί του πελάτες θα τρέξουν σ’ εμένα!»

Φαρμακοποιός Β: «Δεν είμαι στοκατζίδικο ούτε λαϊκή αγορά για να ξεπουλάω. Σέβομαι το προϊόν μου, σέβομαι τους πελάτες μου, επενδύω σε ποιοτικές υπηρεσίες, λειτουργώ συμβουλευτικά και σε διαπροσωπική βάση, προωθώ επιλεγμένα προϊόντα, αναβαθμίζω την επιχείρηση και τις σχέσεις μου σε κάθε επίπεδο. Δεν φοβάμαι ότι θα χάσω κομμάτι της πελατείας μου, αντίθετα επενδύω στη διαχρονική σχέση με τους καταναλωτές που εκτιμούν και απολαμβάνουν αυτό που προσφέρω. Μακροπρόθεσμα, ο κερδισμένος θα είμαι εγώ …»

Pharmacy2020: Εσείς ποιος τύπος φαρμακοποιού είστε;

HINT: Στην εποχή μας, και για όποιον βλέπει λίγο μακρύτερα, οι αναβαθμισμένες υπηρεσίες και η προσωποποιημένη προσέγγιση έχουν εξοβελίσει τιμολογιακές πολιτικές που, εξάλλου, έχουν αποδειχθεί αυτοκτονικές.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Απόψεις (Delete), Διοίκηση Φαρμακείου, Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Επιβράβευση Πελατείας, Επικοινωνία Φαρμακείου, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Προϊόντα Φαρμακείου, Προώθηση Φαρμακείου, Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας, Φιλοσοφία Pharmacy2020.