Η παρουσία του φαρμακείου στο διαδίκτυο

Τον σύγχρονο φαρμακοποιό πρέπει να προβληματίσει ο τρόπος που θα σχεδιάσει, θα κατασκευάσει και θα διαχειριστεί την ηλεκτρονική παρουσία του και προβολή στο διαδίκτυο. Οι κύριοι άξονες πρέπει να περιλαμβάνουν:

  • Δημιουργία εταιρικής ταυτότητας ή προσαρμογή της ήδη υπάρχουσας
  • Καθαρή και εξατομικευμένη web εμφάνιση, απόλυτα διακριτή από τα άλλα φαρμακεία
  • Χρήση σύγχρονων τεχνικών και εργαλείων
  • Αποδοτική προώθηση (paid/non-paid)

Σε επίπεδο στρατηγικής, μέσου και περιεχομένου, ο σχεδιασμός πρέπει απαραίτητα να:

  • Αξιολογήσει τις συγκεκριμένες ανάγκες επικοινωνίας του φαρμακείου στο διαδίκτυο
  • Οργανώσει επιχειρηματικό πλάνο και πλάνο προώθησης της ηλεκτρονικής παρουσίας του φαρμακείου
  • Να φροντίσει για το περιεχόμενο (κατηγοριοποίηση, κείμενα, φωτογραφίες)
  • Να τονώσει την ιστοσελίδα με στοχευμένα προϊοντικά άρθρα

Επιπλέον, η υποστήριξη της διαδικτυακής παρουσίας του φαρμακείου πρέπει να λειτουργεί σε 24ωρη βάση και να είναι σε θέση να επιλύσει άμεσα οποιοδήποτε πρόβλημα ανακύπτει.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, New Business Development, Διοίκηση Φαρμακείου, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Τάσεις Αγοράς, Φαρμακείο & Τεχνολογία, Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας.