4 βήματα για το ιδανικό customer service

Ξέρουμε ότι είστε απασχολημένος. Είστε ταυτόχρονα φαρμακοποιός, ιδιοκτήτης της επιχείρησης, διευθυντής, σύζυγος, μαμά ή μπαμπάς, αδελφός/αδελφή, ψυχολόγος, σύμβουλος. Πρέπει όμως παράλληλα να γνωρίζετε και τα μυστικά για να διατηρείτε και να επαυξάνετε την πελατεία σας (customer service)!

Το μυστικό βρίσκεται σε κάποια «τυράκια». Δεν κυριολεκτούμε φυσικά. Εννοούμε κάποιες μικρές κινήσεις ή επιβραβεύσεις που το κόστος τους είναι ασήμαντο μπροστά σε αυτά που φέρνουν πίσω. Το γεγονός δηλαδή ότι ελκύουν τους πελάτες να επισκέπτονται ξανά και ξανά το φαρμακείο σας!


Ας δούμε μαζί κάποιες ιδέες:

  • Πηγαίνετε μαζί με τον πελάτη προς το προϊόν που αναζητά, αντί απλώς να του δείχνετε την κατεύθυνση.
  • Στείλτε ένα χειρόγραφο ευχαριστήριο σημείωμα σε επιλεγμένους πελάτες σας.
  • Δείξτε οικειότητα στους πιστούς σας πελάτες, αποκαλέστε τους με το μικρό όνομα (με κος /κα ανάλογα της ηλικίας), αναφέρετε αγαπημένες καταστάσεις τους για τις οποίες μιλούν συνέχεια…,
  • Απαντήστε στο τηλέφωνο με διάθεση και χαμόγελο (δεν σας βλέπουν, αλλά το νοιώθουν αμέσως).

Επίσης, 4 βασικές αρχές για την υποδειγματική εξυπηρέτηση των πελατών του φαρμακείου σας:

  1. Εξυπηρέτηση: Η νο1 προτεραιότητά σας. Πρέπει να υπερβαίνει τις προσδοκίες των πελατών σας και να έχει την προσωπική σας πινελιά (το “τυράκι” που αναφέραμε πιο πάνω!)
  2. Εκπαίδευση: Δεν φτάνει να γνωρίζετε εσείς το πώς εξυπηρετούμε τον πελάτη. Αυτό πρέπει να γίνει κτήμα και του προσωπικού σας. Αφιερώστε χρόνο (και κατ’ επέκταση χρήμα) στο να μάθουν όσα γνωρίζετε εσείς. Επιλέξτε άτομα λαμπερά, με επικοινωνιακές ικανότητες και διάθεση να μαθαίνουν και να βελτιώνονται.
  3. Συνέπεια: Οι πελάτες επιστρέφουν επειδή τους άρεσε το πώς τους χειριστήκατε εσείς ή το προσωπικό σας την τελευταία φορά. Αυτό πρέπει να είναι κανόνας στο φαρμακείο σας.
  4. Ομαδική εργασία: Πρέπει να είστε μια δεμένη, καλοκουρντισμένη ομάδα. Στόχος σας και μότο πρέπει να είναι «ένας για όλους και όλοι για έναν». Αυτό γίνεται φανερό στον πελάτη, είτε είστε εκεί είτε όχι.

Ποιο είναι λοιπόν το δικό σας “τυράκι”; Αν δεν έχετε, και μέχρι να αναπτύξετε κάποιο που να σας ικανοποιεί ξεκινήστε με όσα είπαμε πιο πάνω. Η επιτυχία τους είναι εγγυημένη!

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Ατμόσφαιρα Φαρμακείου, Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Εξυπηρέτηση Πελατών, Επικοινωνία Φαρμακείου, Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Προώθηση Φαρμακείου, Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας, Φιλοσοφία Pharmacy2020.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *