Τι είναι αυτό που θέλει ο σύγχρονος καταναλωτής?

123_Slider

Στη σημερινή εποχή, οι καταναλωτές που μπαίνουν σε ένα φαρμακείο είναι ενημερωμένοι, υποψιασμένοι και εξοικειωμένοι με το μάρκετινγκ και τις στρατηγικές του.

Είναι ήδη «εκπαιδευμένοι» από τα μεγάλα – πολυεθνικά δίκτυα λιανικής

Οι αποφάσεις τους όμως για το ποια προϊόντα επιλέγουν, προκύπτουν από συγκεκριμένες ψυχολογικές τους ανάγκες και από συγκεκριμένα συναισθήματά τους. Αυτό που περιμένουν είναι ένας φαρμακοποιός με τον οποίο θα μπορούν να συνομιλήσουν στο ίδιο επίπεδο, ένας φαρμακοποιός που θα τους κάνει να νιώσουν ότι επιτέλους βρήκαν και απευθύνθηκαν στον σωστό άνθρωπο!

Πώς πρέπει να αντιμετωπίσει λοιπόν ο σύγχρονος φαρμακοποιός τον ενημερωμένο πελάτη του;


Ιδού μερικοί βασικοί κανόνες Marketing.!

Κανόνας 1ος: Μάθε το προϊόν σου – Εκπαίδευσε το προσωπικό σου

Γνωρίζεις ποιο είναι το προϊόν σου; Είσαι ο πρώτος που πρέπει να το ξέρει, για να το μεταδώσει στον υποψήφιο καταναλωτή. Το ίδιο πρέπει να συμβαίνει και με το προσωπικό του καταστήματος.

Δεν αρκείς εσύ. Όλοι πρέπει να ξέρουν πώς θα προσεγγίσουν, πώς θα μιλήσουν και τι θα πουν στους πελάτες προκειμένου και να αγοράσουν και να είναι ευχαριστημένοι από την επιλογή τους. Η εκπαίδευση του προσωπικού στις πωλήσεις, στην επικοινωνία, στην αντιμετώπιση του πελάτη είναι επιτακτική ανάγκη.


Κανόνας 2ος: Άκου τον πελάτη

Είναι ο καλύτερος τρόπος για να καταλάβεις τι ακριβώς ζητάει, πέρα από αυτό που εκφράζει. Μην εκθειάζεις κανένα προϊόν, ακόμα κι αν είναι το καλύτερο στην κατηγορία του, αν δεν έχεις κάνει τις σωστές ερωτήσεις για να δεις τι ανάγκες έχει και τι προβλήματα θέλει να επιλύσει.


Κανόνας 3ος: Ξέχνα το προϊόν, επικεντρώσου στο αποτέλεσμα

Δεν πουλάμε ένα σαμπουάν, αλλά ένα μέσον που συντελεί στην όμορφη εξωτερική εμφάνιση. Ούτε η καλλυντική κρέμα σημαίνει κάτι από μόνη της –είναι όμως το μέσον για να διατηρήσουμε την επιδερμίδα μας φρέσκια και δροσερή και να παραμένουμε ελκυστικοί για τους γύρω μας. Επικεντρωθείτε στα αποτελέσματα και τις λύσεις που δίνει το προϊόν, γιατί στην ουσία αυτά αγοράζει ο πελάτης!


Κανόνας 4ος: Πάρε μέρος στην διαδικασία της πώλησης

Ο σύγχρονος φαρμακοποιός -πέρα από επιστήμονας- είναι πλέον και επιχειρηματίας και πωλητής. Κατεβείτε από το βάθρο σας και μη διστάζετε να έρθετε σε επαφή με τον πελάτη.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Απόψεις (Delete), Διοίκηση Φαρμακείου, Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Εξυπηρέτηση Πελατών, Επιβράβευση Πελατείας, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Καταναλωτής Φαρμακείου, Οργάνωση Φαρμακείου(delete), Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Προσωπικό Φαρμακείου (rename - Διοίκηση Προσωπικού), Προφίλ Καταναλωτή, Προώθηση Φαρμακείου, Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *