Φαρμακοποιός: Συγκεντρωτικός στην διοίκηση, ή όχι;

244Slider

Αναπτύξατε το φαρμακείο σας με πολύ κόπο και προσωπική εργασία. Χτίσατε το πελατολόγιό σας, δημιουργήσατε προσωπικές σχέσεις. Κατακτήσατε την εκτίμηση των πελατών σας. Αν είστε όμως συγκεντρωτικός δεν θα πάτε πολύ παραπέρα.

Τώρα που η επιχείρησή σας μεγάλωσε, καλείστε να αποφύγετε το καθοριστικό λάθος: να συνεχίσετε να είστε εσείς υπεύθυνος για όλα. Ήρθε η ώρα να μοιράσετε ευθύνες και αρμοδιότητες.

Η εποπτεία παραμένει δική σας, αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι πλέον συνισταμένη των δικών σας αποφάσεων και των ικανοτήτων των συνεργατών σας.


Πώς στήνετε το αποκεντρωτικό μοντέλο διοίκησης; Βήμα –βήμα:

Βήμα 1ο: Επιλέξτε προσεκτικά το προσωπικό του φαρμακείου σας

Βήμα 2ο: Εκπαιδεύστε το προσωπικό του φαρμακείου

Βήμα 3ο: Εμπιστευθείτε το προσωπικό σας


Βήμα 4ο: Κατανείμετε τομείς αρμοδιοτήτων

Βήμα 5ο: Ορίστε τους υπεύθυνους

Βήμα 6ο: Θέστε συγκεκριμένους στόχους που πρέπει να επιτευχθούν


Βήμα 7ο: Οργανώστε σύστημα ελέγχου της προόδου των επιμέρους έργων & εργασιών

Βήμα 8ο: Διευκολύνετε την ανταλλαγή πληροφοριών & τη συνεργασία μεταξύ των διαφορετικών τομέων

Και ένας χρυσός κανόνας: Κάνετε outsourcing σε εργασίες που κοστίζουν περισσότερο σε χρόνο και χρήμα αν ανατεθούν εσωτερικά.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Αρθρογραφία- Συμβουλευτική & Οργάνωση, Διοίκηση Φαρμακείου, Εκπαιδευτική Προσέγγιση, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Οργάνωση Φαρμακείου(delete), Προσωπικό Φαρμακείου (rename - Διοίκηση Προσωπικού), Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας, Φιλοσοφία Pharmacy2020.