Πόσο πουλάει το χρώμα;

201

Αναρωτηθήκατε γιατί και πώς επιλέξατε το χρώμα του αυτοκινήτου σας; Με ποιο κριτήριο θα καταλήξετε στο χρώμα του λογοτύπου και της εταιρικής σας ταυτότητας; Τι χρώμα θα έχει η ιστοσελίδα σας;

Αν αποφασίσετε στην τύχη ή βάσει του προσωπικού σας γούστου, κακώς. Κι αυτό γιατί τα διαφορετικά χρώματα εγείρουν συγκεκριμένα συναισθήματα και υπάρχουν κάποια που «πουλάνε» περισσότερο από τα άλλα.


Η «ψυχολογία των χρωμάτων» αποτελεί ξεχωριστό κομμάτι του μάρκετινγκ. Οι ψυχολόγοι, οι διαφημιστές και οι marketeers γνωρίζουν ότι τα χρώματα συνδέονται στενά με τα συναισθήματά μας. Τα θερμά χρώματα – κόκκινο, πορτοκαλί, κίτρινο – υποβάλλουν έντονα συναισθήματα, αντίθετα με τα ψυχρά – πράσινο, μπλε, μωβ – που δημιουργούν ηρεμία και εσωστρέφεια. Τα supermarket π.χ. χρησιμοποιούν τα θερμά χρώματα για να τονώσουν την καταναλωτική μας διάθεση. Τυχαίο; Κάθε άλλο.

Οι ειδικευμένοι ψυχολόγοι υποστηρίζουν ότι οι καταναλωτές σκέφτονται με βάση το χρώμα στο 90% των περιπτώσεων!


Το Pharmacy2020 θεωρεί πρωταρχικό στοιχείο του σύγχρονου μάρκετινγκ τις ψυχολογικές, τεχνικές και οικονομικές πτυχές που σχετίζονται με τα χρώματα. Κάθε χρώμα δημιουργεί το δικό του ερέθισμα και κατευθύνει τις αντιδράσεις, τις σκέψεις και τις προτιμήσεις μας. Το σύγχρονο φαρμακείο πρέπει να σχεδιαστεί επομένως με βάση όλα τα παραπάνω.

Και κάτι ακόμα: Διαφορά παρατηρείται και στις προτιμήσεις ανδρών και γυναικών. Αυτό μας βοηθά να τμηματοποιήσουμε τον χώρο του φαρμακείου μας, ανάλογα με το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Επειδή στη σημερινή εποχή, τίποτα δεν πρέπει να το αφήνουμε στην τύχη…

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Marketing & Προώθησης (ren -Εφαρμοσμένο Marketing), Απόψεις (Delete), Αρθρογραφία- Εφαρμοσμένο Marketing, Ατμόσφαιρα Φαρμακείου, Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Φιλοσοφία Pharmacy2020.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *