Γιατί οι καινούριες επιχειρήσεις κλείνουν

266_Slider

80% των νέων επιχειρήσεων κλείνουν σε 18 μήνες. Ας αποφύγουμε παρέα να είναι το δικό σας νέο φαρμακείο!

Σύμφωνα με μελέτες, 8 στις 10 επιχειρήσεις αποτυγχάνουν και κλείνουν μέσα στους πρώτους 18 μήνες. Αν λοιπόν είστε νέος φαρμακοποιός, ιδού ποια λάθη πρέπει να αποφύγετε και τι πρέπει να προσέξετε, ώστε να ξεπεράσετε τους σκοπέλους του πρώτου καιρού.


Έλλειψη διαφοροποίησης στην τοπική αγορά

Μπορείτε να εκφράσετε με μία φράση τι είναι αυτό που διαφοροποιεί το φαρμακείο σας από τον ανταγωνισμό; Αν δεν μπορείτε, πρέπει επειγόντως να εντοπίσετε τι κάνει το φαρμακείο σας ξεχωριστό και να το προβάλετε στους πελάτες σας, υπάρχοντες και δυνητικούς.

Αν δεν μπορείτε να εντοπίσετε κανέναν λόγο που σας κάνει να ξεχωρίζετε από τον σωρό (μοναδικές υπηρεσίες, ποιότητα εξυπηρέτησης, προσωπικές σχέσεις με το κοινό σας), είναι ώρα να «ψαχτείτε» και να δημιουργήσετε τη δική σας ξεχωριστή «ταυτότητα» χωρίς να χάνετε χρόνο!


Αποτυχία επικοινωνίας

Πολλοί φαρμακοποιοί λειτουργούν σωστά προς την κατεύθυνση της διαφοροποίησης, αλλά αποτυγχάνουν να επικοινωνήσουν το τι διαφορετικό προσφέρουν με τρόπο σαφή και ελκυστικό. Ακούστε προσεκτικά τους πελάτες σας, μιλήστε στη γλώσσα τους και περάστε τους τα μηνύματά σας.

Άγνοια της γνώμης των πελατών σας

Είναι βασικό να ακούτε με ευλαβική προσοχή την άποψη των πελατών σας και να ανταποκρίνεστε σε αυτό που ζητούν. Στο κάτω-κάτω, αυτοί κρατούν τα κλειδιά για την επιτυχία σας. Πολλές φορές παρασυρόμαστε από τις δικές μας ιδέες και το προσωπικό μας όραμα, ξεχνώντας πως το μάρκετινγκ επιβάλλει να υπάρχει διάλογος, αμφίδρομη επικοινωνία και όχι μονόλογος.


Έλλειψη ηγετικών προσόντων

Η επιτυχία του φαρμακείου σας εξαρτάται κυρίως από εσάς. Εάν δεν έχετε την ικανότητα να σχετίζεστε με τους πελάτες σας, αν δεν έχετε τον τρόπο να εμπνεύσετε και να παρακινήσετε το προσωπικό σας, αν οι οικονομικές σας γνώσεις είναι ελλιπείς, μπορείτε να παρακολουθήσετε ανάλογα σεμινάρια ώστε να βελτιωθείτε. Εντοπίστε μόνοι σας το πεδίο που πρέπει να βελτιώσετε και πράξτε ανάλογα.

Αδυναμία παραγωγής εσόδων

Το φαρμακείο σας πρέπει να έχει έσοδα από την πρώτη μέρα. Βασικός παράγοντας για να συμβεί αυτό είναι να έχετε καταστρώσει ένα σοβαρό επιχειρηματικό πλάνο. Πατήστε πάνω του και κινηθείτε γρήγορα, ώστε να διεκδικήσετε και να αποκτήσετε τη θέση σας στην αγορά. Μη φοβάστε τα λάθη, αρκεί να έχετε την ικανότητα να τα εντοπίζετε γρήγορα και να μην τα επαναλαμβάνετε. Άπαξ και ξεκινήσετε καλά, έχετε κάνει το μεγαλύτερο βήμα. Άλλωστε, η αρχή είναι το ήμισυ του παντός!

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Απόψεις (Delete), Αρθρογραφία- Συμβουλευτική & Οργάνωση, Διοίκηση Φαρμακείου, Επικοινωνία Φαρμακείου, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Ολιστική Προσέγγιση, Οργάνωση Φαρμακείου(delete), Τάσεις Αγοράς, Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας, Φιλοσοφία Pharmacy2020.