Εταιρική Ταυτότητα | Η «Προσωπικότητα» του Ελληνικού Φαρμακείου

Pharmacy2020, Pharmacy 2020, Εταιρική Ταυτότητα Φαρμακείου, Λογότυπο, Σήμανση, Etairiki Taytotita Farmakeioy, Logoytypo, Simansi

Όλα ξεκινούν από ένα «ερέθισμα». Η μελέτη της ψυχολογικής πτυχής της επικοινωνίας είναι αναγκαία. Προσδιορίζει σκέψεις, συναισθήματα, εικόνες, εμπειρίες, πεποιθήσεις, στάσεις… Τα βασικά στοιχεία που κάνουν τον καταναλωτή μας να είναι πολύτιμος.

Το Pharmacy2020 συμβουλεύει το ελληνικό φαρμακείο, όπως κάθε σύγχρονη επιχείρηση πράττει, να «επικοινωνήσει» μέσω της δικής του μοναδικής προσωπικότητας…της δικής του εταιρικής ταυτότητας. Αυτήν που θα το προσδιορίζει ολιστικά, δυναμικά και διαχρονικά.

Ένα concept που προσδίδει κύρος, αναγνωρισιμότητα και επιτυγχάνει τη διαφοροποίηση του φαρμακείου, με συστατικά που αφυπνίζουν τον καταναλωτή, αγγίζουν και ενεργοποιούν τις 5 αισθήσεις του.

Ένας συνδυασμός καλλιτεχνικής δημιουργίας και εμπορικής εμπειρογνωμοσύνης. 

Η χρήση της εταιρικής ταυτότητας σε όλα τα μέσα επικοινωνίας του φαρμακείου εξασφαλίζει υψηλή αναγνωρισιμότητα στο καταναλωτικό κοινό. Ενδεικτικά, προσαρμόζεται στην σήμανση του καταστήματος, στα υλικά συσκευασίας, στην διαδικτυακή επικοινωνία του (Facebook, Instagram, Website, Email Campaigns), και γενικώς σε κάθε επικοινωνιακό υλικό (έντυπο, βιτρίνα). Έτσι ο καταναλωτής, όπου και να συναντήσει την επιχείρηση θα του είναι πάντα γνώριμη η εικόνα επικοινωνίας αυτής.

Τέλος, αναφορικά με το rebranding του φαρμακείου, η στρατηγική που προτείνει το Pharmacy2020 στο φαρμακείο είναι η χρήση των προδιαγραφών της εταιρικής ταυτότητας στο conceptual design του χώρου, με εμφάνιση υλικών και όγκων σχετικών με την κεντρική ιδέα, (Αρχές Εμπορικής Αρχιτεκτονικής).

Η υπηρεσία απευθύνεται σε κάθε τύπο φαρμακείου ή δίκτυο φαρμακείων.

Δείτε έργα Εταιρική Ταυτότητας, εδώ.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Διαβάστε σχετικά

Ιδιωτική Ηλεκτρονική Υπηρεσία Αγορών

Η διαδικτυακή επικοινωνία & το ηλεκτρονικό εμπόριο έχουν πλέον γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικότητας του Φαρμακείου. Ο πρωταρχικός σκοπός του ...
Διαβάστε περισσότερα

Σύστημα Επιβράβευσης Πελατείας

Το Pharmacy2020 αναλαμβάνει τον στρατηγικό σχεδιασμό του συστήματος επιβράβευσης πελατείας του φαρμακείου σας, την οργάνωση της εφαρμογής του στην καθημερινή ...
Διαβάστε περισσότερα

Online & Web Έργα

Το Pharmacy2020 σχεδιάζει δημιουργικά, κατασκευάζει & διαχειρίζεται, τα μέσα που προβάλλουν την ηλεκτρονική σας παρουσία στο διαδίκτυο. Παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ...
Διαβάστε περισσότερα

Με μία ματιά. Συνεργασία με το Pharmacy2020

Το Pharmacy2020, με σκοπό τον εμπορικό εκσυγχρονισμό του φαρμακείου, παρέχει ένα πλήθος υπηρεσιών επιχειρησιακής οργάνωσης (ως σύμβουλοι) και προώθησης (ως ...
Διαβάστε περισσότερα

5 + 1 τρόποι για να προβάλετε το φαρμακείο σας

Όλοι αναζητούμε προβολή και έκθεση στην καλώς εννοούμενη δημοσιότητα. Ορίστε, λοιπόν, μερικοί τρόποι προβολής φαρμακείου: Χτίστε σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης ...
Διαβάστε περισσότερα

Ηλεκτρονικό φαρμακείο: Θα το τολμήσετε ή θα το ξανατολμήσετε;

Φυσικό ή ηλεκτρονικό φαρμακείο; Ή μήπως φυσικό φαρμακείο και ηλεκτρονικό; Το Pharmacy2020 πρεσβεύει πως το e-φαρμακείο μπορεί να λειτουργήσει παράλληλα ...
Διαβάστε περισσότερα

Προωθητικές Ενέργειες φαρμακείου

Το Pharmacy2020, στο πλαίσιο της συνεχούς οργάνωσης των πωλήσεων ενός φαρμακείου, αναλαμβάνει την οργάνωση & παρακολούθηση της κάθε είδους προωθητικής ...
Διαβάστε περισσότερα

Παίξε δυνατά με τα Δικά σου προϊόντα!

Πολλοί φαρμακοποιοί προσπαθούν να βρουν τρόπους για να αυξήσουν κύκλο εργασιών και κέρδη, αλλά πιθανότατα δεν ξέρουν προς τα πού ...
Διαβάστε περισσότερα

Πόσο πουλάει το χρώμα;

Αναρωτηθήκατε γιατί και πώς επιλέξατε το χρώμα του αυτοκινήτου σας; Με ποιο κριτήριο θα καταλήξετε στο χρώμα του λογοτύπου και ...
Διαβάστε περισσότερα

Σχεδιασμός Custom Επίπλωσης Φαρμακείου

Πόσο σημαντικός είναι ο σωστός εξοπλισμός του φαρμακείου σας; Πόσο μπορεί να επηρεάσει την εικόνα που εκπέμπει και, εν τέλει, ...
Διαβάστε περισσότερα

Κατηγοριοποίηση προϊόντων & εκπαίδευση προσωπικού

Η “μελέτη κατηγοριοποίησης προϊοντικού μείγματος” αποτελεί μια πολύτιμη λύση για το φαρμακείο, που αποσκοπεί στο να παρουσιάσει τα προϊόντα του ...
Διαβάστε περισσότερα

Εμπορική Αρχιτεκτονική & Conceptual Design

Το σύγχρονο φαρμακείο έχει μετεξελιχθεί σε έναν χώρο τον οποίο ο καταναλωτής επισκέπτεται όχι μόνο για λόγους υγείας, αλλά και ...
Διαβάστε περισσότερα

Στατιστική Δεδομένων, Μετρήσεις & Αποφάσεις

Όλοι μας στο τέλος της ημέρας κάνουμε μια αναδρομή στο πώς ενεργήσαμε και τι αποκομίσαμε. Έναν απολογισμό της διαδικασίας που ...
Διαβάστε περισσότερα

Active Marketing Plan για το Φαρμακείο

Αναμφισβήτητα η εξατομικευμένη επικοινωνία & η προώθηση του φαρμακείου είναι σημαντική και ο πλέον ενδεδειγμένος τρόπος για την βελτιστοποίηση του ...
Διαβάστε περισσότερα

Στρατηγική, Φιλοσοφία & Εξατομίκευση

Το φαρμακείο σήμερα αντιμετωπίζει ένα σύνολο από πολύπλοκους παράγοντες που επιβάλλουν την ύπαρξη συγκεκριμένης στρατηγικής & φιλοσοφίας. Πρόταση του Pharmacy2020 ...
Διαβάστε περισσότερα
Pharmacy2020, Pharmacy 2020, Εταιρική Ταυτότητα Φαρμακείου, Λογότυπο, Σήμανση, Etairiki Taytotita Farmakeioy, Logoytypo, Simansi

Εταιρική Ταυτότητα | Η «Προσωπικότητα» του Ελληνικού Φαρμακείου

Όλα ξεκινούν από ένα «ερέθισμα». Η μελέτη της ψυχολογικής πτυχής της επικοινωνίας είναι αναγκαία. Προσδιορίζει σκέψεις, συναισθήματα, εικόνες, εμπειρίες, πεποιθήσεις, στάσεις… Τα βασικά στοιχεία ...
Διαβάστε περισσότερα

Διακόσμηση Χώρου & Visual Displays

Παρά τις επιταγές της φυσικής εξέλιξης της εμπορικής προσέλκυσης, η διακόσμηση του καταστήματος αποτελεί το φυσιολογικό διάμεσο μεταξύ των παρεχόμενων ...
Διαβάστε περισσότερα

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Marketing & Προώθησης (ren -Εφαρμοσμένο Marketing), Ατμόσφαιρα Φαρμακείου, Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Επικοινωνία Φαρμακείου, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Προώθηση Φαρμακείου, Υπηρεσίες Pharmacy2020, Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας.