Προσφέρω την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στο κοινό μου;

Το σύγχρονο φαρμακείο δεν πουλάει μόνο φάρμακα και καταναλωτικά προϊόντα υψηλής ποιότητας. Πουλάει κυρίως υπηρεσίες.

Και βάσει αυτού, η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ασθενών και του καταναλωτικού κοινού πρέπει να γίνει το πρώτιστο μέλημα του φαρμακοποιού και του προσωπικού του.

Μην υπαγορεύετε. Ακούστε και συζητήστε. Η εποχή που ο πελάτης δεν είχε άποψη έχει παρέλθει. Ο φαρμακοποιός πρέπει να έχει την ικανότητα να κατανοεί την άποψη του καταναλωτή για το προϊόν που ενδιαφέρεται. Εξαιρώντας φυσικά την αυστηρά φαρμακευτική ύλη, ο σύγχρονος φαρμακοποιός συζητάει.  & καταθέτει την επιστημονική του γνώση, χωρίς να επιβάλλεται ως η μοναδική αυθεντία.  

Διαχωρίστε τη φροντίδα από το κέρδος. Μιλώντας για τη μη φαρμακευτική ύλη, π.χ. τα συμπληρώματα υγείας, παρατηρούμε ότι πολλοί καταναλωτές είναι πρόθυμοι να προχωρήσουν σε λανθασμένες επιλογές. Εδώ υπεισέρχεται ο ρόλος του φαρμακοποιού που οφείλει να επισημάνει το σωστό, ασχέτως αν η επιθυμία του πελάτη τού αποφέρει μεγαλύτερο κέρδος. 

Δώστε έμφαση στη λεπτομέρεια. Η άριστη εξυπηρέτηση κρύβεται στις λεπτομέρειες. Αυτός είναι ο κρίσιμος παράγοντας για να κερδίσετε μια για πάντα την εκτίμηση των πελατών σας. Η τυπική, κρύα εξυπηρέτηση δεν κάνει τη διαφορά. Τόσο εσείς όσο και το προσωπικό σας πρέπει να προσωποποιήσουν την προσέγγιση των ασθενών του φαρμακείου σας. Κυρίως όμως, πρέπει να τους κάνουν να νιώσουν ότι αποτελούν το επίκεντρο της προσοχής σας.

Οι απαιτήσεις ασθενών αυξάνονται, ο ρόλος του φαρμακοποιού διευρύνεται και η συνταγή επιβίωσης και ανάπτυξης σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά είναι μία. Το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης ενός ολοένα και πιο απαιτητικού κοινού.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Διοίκηση Φαρμακείου, Εξυπηρέτηση Πελατών, Επικοινωνία Φαρμακείου, Επιχείρηση: Φαρμακείο, Καταναλωτής Φαρμακείου, Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Πιστότητα Πελατείας, Προσωπικό Φαρμακείου (rename - Διοίκηση Προσωπικού), Προώθηση Φαρμακείου, Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας.