Ανθρωποκεντρική & Επιστημονική προσέγγιση του ασθενούς

311_Slider

Το φαρμακείο – κάθε φαρμακείο – λειτουργεί με ένα ισχυρό ατού, που κανένας άλλος επιχειρηματικός κλάδος δεν διαθέτει.

Προσεγγίζει και εξυπηρετεί τον πελάτη/ασθενή του στη βάση της εξειδικευμένης και προσωποποιημένης γνώσης των αναγκών του, ενώ παράλληλα είναι σε θέση να «μετρήσει» τα αποτελέσματά του. Τέτοια δυνατότητα δεν διαθέτει κανένας άλλος κλάδος.

Η άποψη αυτή τεκμηριώνεται πολύ καλά αν δούμε πώς λειτουργεί ένας ισχυρός όμιλος λιανικής, για παράδειγμα ένα σούπερ μάρκετ. Παρότι προσελκύει ένα μεγάλο πλήθος καταναλωτών, εντούτοις αδυνατεί να προσωποποιήσει τις υπηρεσίες του.

Αντίθετα, λειτουργεί βάσει της μαζικής προσέλευσης και του μέσου όρου των προτιμήσεων που εξάγεται από τους κωδικούς που προτιμά το καταναλωτικό κοινό. Αν θελήσει να προχωρήσει και να «μετρήσει» επιμέρους κατηγορίες και προτιμήσεις, θα χρειαστεί πολύ χρόνο και τα αποτελέσματα δεν είναι πάντοτε αξιόπιστα.


Ο φαρμακοποιός, αντίθετα, επιδιώκει άλλου τύπου προσέγγιση από την μαζική και, το κυριότερο!, μπορεί να την πετύχει. Ο φαρμακοποιός επιθυμεί και είναι σε θέση να «επικοινωνήσει» με το κοινό του σε απόλυτα εξατομικευμένη βάση και, επιπλέον, μπορεί να την ενισχύσει με τη χρήση των σύγχρονων μεθόδων που παρέχει το μάρκετινγκ και οι οποίες έχουν ένα ακαταμάχητο προσόν: δεν είναι ακριβές!

Έχουμε τονίσει και σε άλλα άρθρα μας ότι το πρώτο βήμα για τη σωστή λειτουργία και ανάπτυξη του φαρμακείου είναι η προσωποποιημένη προσέγγιση. Ο φαρμακοποιός έρχεται σε επαφή με ξεχωριστές προσωπικότητες και οφείλει να αναπτύξει διαπροσωπική σχέση με κάθε πελάτη του χωριστά.


Αλλά και εκτός των ωρών λειτουργίας του φαρμακείου, πρέπει να χτίσει διαδραστικές πλατφόρμες επικοινωνίας, ώστε να μένει πάντοτε σε επαφή με το κοινό του.

  1. Όλοι γνωρίζουν την κάρτα πιστότητας μέσω της οποίας ανταμείβεται η εμπιστοσύνη των πιστών πελατών, πόσοι όμως την υλοποιούν;
  2. Η επικοινωνία μέσω μηνυμάτων SMS ενημερώνει άμεσα για τις περιόδους παρουσιάσεων νέων προϊόντων, προσφορών.
  3. Το newsletter έχει αποδειχθεί ιδανικό εργαλείο επικοινωνίας με το κοινό.
  4. Το Facebook έχει αποδειχθεί αποτελεσματικότατο για την ενημέρωση και τη διεύρυνση της πελατειακής βάσης.
  5. Από την παλέτα των επικοινωνιακών εργαλείων δεν πρέπει να απουσιάζουν και τα πιο παραδοσιακά μέσα, όπως είναι η αποστολή ευχετήριων καρτών ή ιδιόγραφων σημειωμάτων, που πολύ εκτιμά ο καθένας μας σε μια εποχή που κατακλυζόμαστε σχεδόν αποκλειστικά από τον ηλεκτρονικό τρόπο επικοινωνίας.

Το φαρμακείο είναι ένας ζωντανός οργανισμός. Αξιοποιήστε το ταλέντο σας και την εξειδίκευση του Pharmacy2020 στις σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας και αποδείξτε ότι μοιράζεστε με τους πελάτες σας κάτι περισσότερο από μια απλή επαγγελματική σχέση. Οι πρώτοι ωφελημένοι θα είστε εσείς.

Η ομάδα του Pharmacy2020

Εναλλακτικά συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας εκπροσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Posted in Management Blog, Εξατομικευμένη Επικοινωνία, Εξυπηρέτηση Πελατών, Επιβράβευση Πελατείας, Επικοινωνία Φαρμακείου, Καταναλωτής Φαρμακείου, Ολιστική Προσέγγιση, Οργάνωση Φαρμακείου(delete), Πελατοκεντρική Προσέγγιση, Προώθηση Φαρμακείου, Φιλοσοφία Pharmacy2020.